  • 11. Data: 2011-05-16 16:27:08
    Temat: Re: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iqrh33$smf$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No i? Nie widziałeś pijenago policjanta? Bo ja bardzo często. Większość,
    > których znam to alkoholicy. Wielu z nich jeździ po pijaku prywatnie, a
    > spora część również służbowymi samochodami. O moturach nie wiem.

    Oczywiście, że widziałem.
    Spożywającego również.
    Ale nie widziałęm by po alkoholu wsiadali za kierownicę.
    Co nie znaczy, że nie ma takich przypadków.

    > Jesteś policjantem, że tak ich kochasz?

    -:)
    Nie nie jestem policjantem oraz nie pracuję w Policji
    Nie wiem dlaczego wyciągasz wniosek, że traktuję policjantów z jakąś
    specjalną estymą.
    Poza tym, bez urazy, kłania się czytanie ze zrozumieniem.
    Powyższy tekst (mój) dworuje sobie z dziennikarzy i czytelników..

    > Przecież to nikomu nie potrzebne śmieci. Męty społeczne. Ludzie, któzy za
    > nasze pieniądze uprzykrzają nam życie. Nie znam nikogo, komu pomógłby
    > policjant lub policja. To ludzie o marnym wykształceniu, kiepskiej
    > kulturze. Ich codziennym towarzystwem są złodzieje i kurwy.

    Zastanawiające jest skąd w Tobie tyle jadu?
    Żyjesz na pograniczu prawa?
    Mam wrażenie, że Twój horyzont wiedzy o policji jest mocno wąski.
    Zdajesz sbie sprawę z tego, że obrażasz wiele osób?

    Przede wszystkim, do Policji nie przyjmuje się osób bez co najmniej
    średniego wykształcenia, choć w wyjątkowych sytuacjach Komendant wojewódzki
    (Stołeczny) Policji może wyrazić zgodę na przyjęcie do służby w oddziałach
    prewencji Policji kandydata, który nie ma wykształcenia średniego, jeżeli w
    toku postępowania kwalifikacyjnego stwierdzono, że kandydat wykazuje
    szczególne predyspozycje do służby w Policji.
    W prewencji, w żadnej innej formacji.
    A takżeposiadać kandydat musi mieć nieposzlakowaną opinię, musi być
    niekaranym i korzystać z pełni praw publicznych.

    Jak to się ma do Twojego określenia "męty społeczne"?
    A propos wykształcenia, to jakim się legitymujesz?

    A props kultury, to nie podejrzewam, by jakikolwiek policjant pozwolił sobie
    na podobny, oszczerczy paszkwil wobec jakiejkolwiek grupy zawodowej.

    Codziennie kurwy i złodzieje?
    Rozumiem, że masz na myśli wydziały dochodzeniowe, kryminalne i obyczajowe.
    I też nie masz racji.

    > Dlaczego rzadziej z własnej winy?

    Dlatego, że policjanci, szczególnie z wydziałów drogowych (choć nie tylko)
    są dodatkowo specjalnie szkoleni z technik jazdy i przepisów ruchu
    drogowego.

    Generalnie to współczuję Ci takiego podejścia.
    Może spróbuj opanować nienawiść i przetrzeć oczy.

    Szuwaks

  • 12. Data: 2011-05-16 16:31:26
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    > No i dobrze. Statystyki trzeba robić sumiennie.

    Niewątpliwie masz rację.

    > Przy czym jeśli pijani w ogólnej liczbie wypadków stanowią zdecydowaną
    > mniejszość, bardziej wskazane przy takim właśnie wypadku dodać że
    > spowodował go ktoś pijany. Inaczej niedługo dojdzie, a może już doszło do
    > tego że relacja wygląda tak: "Podczas przejażdżki hujanogą 32 letni
    > mieszkaniec Pcimia potrącił gęś. Policja ustaliła, że był trzeźwy".

    :))))
    Dobry przykład.
    Nie ździwiłbym się gdzyby jakiś dziennikarz Twój komunikat przytoczył w
    jakimś medium :)))

    Szuwaks

  • 13. Data: 2011-05-16 16:38:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Generalnie to współczuję Ci takiego podejścia.
    > Może spróbuj opanować nienawiść i przetrzeć oczy.

    Generalnie tematu nie rozwijam. Niewiele w życiu widziałeś... Młody pewnie
    jesteś i wierzący w sprawiedliwość.

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2011-05-16 16:42:20
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]

    > Mam wrażenie, że Twój horyzont wiedzy o policji jest mocno wąski.
    > Zdajesz sbie sprawę z tego, że obrażasz wiele osób?

    On sobie zdaje sprawę, specjalnie to robi, taki ma styl, to troll, szkoda
    czasu na odpowiadanie mu, wsadz do KF-a i tyle.

    pozdr
    greg

  • 15. Data: 2011-05-16 16:46:20
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Generalnie tematu nie rozwijam. Niewiele w życiu widziałeś... Młody pewnie
    > jesteś i wierzący w sprawiedliwość.

    Dzięki za komplement!
    Oceniłeś mnie po IP, czy nicku?
    NIe rozwijasz, bo obawiam się, że masz niewiele do powiedzenia.
    Ja, po 50 latach ciekawego życia, mam. -:)))

    Szuwaks

  • 16. Data: 2011-05-16 16:46:46
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    > On sobie zdaje sprawę, specjalnie to robi, taki ma styl, to troll, szkoda
    > czasu na odpowiadanie mu, wsadz do KF-a i tyle.
    > pozdr
    > greg

    Chłopcze idioto. Większość Twoich jebanych postów to trollowanie. Natomiast
    stylu to nie masz żadnego. Dla mnie jesteś zwykłym chujem. Bądź więc łaskaw
    się odpierdolić szmato i nie udzielać innym swoich jebanych rad... Teraz
    lepiej?

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-05-16 16:48:29
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości

    > On sobie zdaje sprawę, specjalnie to robi, taki ma styl, to troll, szkoda
    > czasu na odpowiadanie mu, wsadz do KF-a i tyle.

    Dzięki za radę. :)
    Ale ja nie używam KF-a. -:)
    A jeśli takie rzeczy robi specjalnie nie tylko w matrixie to nie dziwię się,
    że ma problemy i ze sobą i z policją. :)

    Szuwaks

  • 18. Data: 2011-05-16 16:51:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > że ma problemy i ze sobą i z policją. :)

    Wywnioskowałeś to na podstawie swojego ciekawego życia?

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2011-05-16 16:58:46
    Od: "greg" <g...@f...com>

> [...]
    > A jeśli takie rzeczy robi specjalnie nie tylko w matrixie to nie dziwię
    > się, że ma problemy i ze sobą i z policją. :)

    sorry, nie chciałbym, żeby wyszło, że się wymądrzam co powinieneś robić, nie
    o to mi chodziło

    po prostu wydawało mi się, że dyskutujesz z nim na poważnie, tak jakbyś go
    nie znał i dlatego

    pozdrawiam
    greg

  • 20. Data: 2011-05-16 16:59:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > nie o to mi chodziło
    > po prostu wydawało mi się, że dyskutujesz z nim na poważnie, tak jakbyś

    Zrób mu jeszcze loda... szmato...

    --
    Grzybol