  • 41. Data: 2011-05-18 14:03:56
    Temat: Re: [OT] Grzybol
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:iqs6sq$832$1@inews.gazeta.pl...
    > piomay, rispekta men.
    > Prostym jak jebanie jest fakt, ze nadejdzie dzien kiedy purchawek Ci
    > pojedzie.

    Przecenisz mnie:-) Zauwać jedną prawidłowość. Purchawek jedzie jako drugi -
    kiedy ten pierwszy pierdoli bzdury lub go jawnie obraża...

    > Ale nie boj nic, wujek mojej zony jest znanym psychiatra (powaznie,
    > powaznie) i pomoze Ci z uporac sie z zespolem milosci ofiary do wlasnego
    > kata (coprajty moje), zwanego tez syndromem sztokholmskim (coprajty
    > psychiatria swiatowa).

    Nie przesadzaj z tą miłością bo jeszcze ja się zakocham:-)

    --
    Grzybol

  • 42. Data: 2011-05-18 15:41:05
    Temat: Re: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >A Ty masz jakieś dobre wyobrażenie o kulturze policjantów. Ja mam
    >doświadczenia mówiące, że nawet kultura prawna funkcjonariuszy jest na
    >poziomie marnym.

    No przepraszam, ale skad by miala byc na innym?

    A to m.in. wlasnie dlatego. To "conajmniej" od 40 lat jest
    nieadekwatne. Polroczna czy nawet roczna "szkolka" policyjna tez nic
    nie zalatwi.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 43. Data: 2011-05-18 16:57:50
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A Ty masz jakieś dobre wyobrażenie o kulturze policjantów. Ja mam
    > doświadczenia mówiące, że nawet kultura prawna funkcjonariuszy jest na
    > poziomie marnym.

    Nie mam zamiaru cukrować policjantów.
    Ci, z któymi mam kontakt, jak i wielu przypadkowych mocno przewyższa liczbę
    tych, któzy w/g mnie mają soś do zarzucenia. (Takich też spotkałem :))

    > Oczywiście wyleję teraz żółć prywaty. Skarga złożona na bezprawną
    > interwencję została uznana przez zwierzchnika za bezzasadną. Mimo, że
    > funkcjonariusz podczas interwencji nie był w stanie podać żadnej podstawy
    > prawnej i kierował się własną, wypaczoną, intuicją. Ba, podstawy prawnej
    > nie miał.

    Również lata temu miałem taką sytuację. Nie dość, że panowie z drogówki
    jechali Grochowską w Warszawie w nocy bez świateł, to jeszcze byli z deka
    pod wpływem.
    Wniesiona skarga spotkała się z podobnym osądem.
    Co nie zmienia mojej ogólnej opinii.

    > Stoję na stanowisku pośrednim między Twoim, a Grzybola - uważam, że
    > Policja jest potrzebna. Dostrzegam jednak wiele patologii i nie wybielam
    > ludzi w mundurze tylko dlatego, że są funkcjonariuszami Państwa, którego
    > jestem obywatelem.

    Ja też nie wybielam, ale rónież nie generalizuję.
    I to w taki obraźliwy sposób.

    > Ale czy wykształcenie, choćby i średnie, jest wyznacznikiem czegokolwiek?
    > Ci policjanci, których poznałem osobiście, nie wyglądali mi na szczególnie
    > predysponowanych do _służby_ w Policji.

    Są tacy ludzie, którzy z doktoratem nie nadają się do tej pracy.
    Stwierdziłem fakt i wyjątek jakim kierują się komendanci w przyjęciach do
    służby.
    I uważam, że jednak wykształcenie ma pewien wpływ na człowieka i jego
    zachowania, co nie oznacza, że nie musi być to regułą.

    > Zacznę może z innej strony: czy zapytałbyś policjanta o drogę do celu w
    > obcym Tobie mieście?

    O! Nie raz! Z sukcesem.
    Kiedyś w Toruniu to nawet prowadzili mnie przez pół miasta, bo nie mogłem
    trafić.

    > Oj, chyba dla ciebie policjant=rycerz w srebrnej zbroi. A to ludzie jako i
    > my.

    Źle to interpretujesz.
    Oczywiście, że są to tacy sami ludzie jak każdy z nas.
    I dlatego uważam, że obrażanie i szkalowanie ich jako grupy zawodowej jest
    delikatnie mówiąc wysoce nie na miejscu.

    Szuwaks