    From: "Szuwaks" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Date: Mon, 16 May 2011 18:27:08 +0200

    Witam,

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iqrh33$smf$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No i? Nie widziałeś pijenago policjanta? Bo ja bardzo często. Większość,
    > których znam to alkoholicy. Wielu z nich jeździ po pijaku prywatnie, a
    > spora część również służbowymi samochodami. O moturach nie wiem.

    Oczywiście, że widziałem.
    Spożywającego również.
    Ale nie widziałęm by po alkoholu wsiadali za kierownicę.
    Co nie znaczy, że nie ma takich przypadków.

    > Jesteś policjantem, że tak ich kochasz?

    -:)
    Nie nie jestem policjantem oraz nie pracuję w Policji
    Nie wiem dlaczego wyciągasz wniosek, że traktuję policjantów z jakąś
    specjalną estymą.
    Poza tym, bez urazy, kłania się czytanie ze zrozumieniem.
    Powyższy tekst (mój) dworuje sobie z dziennikarzy i czytelników..

    > Przecież to nikomu nie potrzebne śmieci. Męty społeczne. Ludzie, któzy za
    > nasze pieniądze uprzykrzają nam życie. Nie znam nikogo, komu pomógłby
    > policjant lub policja. To ludzie o marnym wykształceniu, kiepskiej
    > kulturze. Ich codziennym towarzystwem są złodzieje i kurwy.

    Zastanawiające jest skąd w Tobie tyle jadu?
    Żyjesz na pograniczu prawa?
    Mam wrażenie, że Twój horyzont wiedzy o policji jest mocno wąski.
    Zdajesz sbie sprawę z tego, że obrażasz wiele osób?

    Przede wszystkim, do Policji nie przyjmuje się osób bez co najmniej
    średniego wykształcenia, choć w wyjątkowych sytuacjach Komendant wojewódzki
    (Stołeczny) Policji może wyrazić zgodę na przyjęcie do służby w oddziałach
    prewencji Policji kandydata, który nie ma wykształcenia średniego, jeżeli w
    toku postępowania kwalifikacyjnego stwierdzono, że kandydat wykazuje
    szczególne predyspozycje do służby w Policji.
    W prewencji, w żadnej innej formacji.
    A takżeposiadać kandydat musi mieć nieposzlakowaną opinię, musi być
    niekaranym i korzystać z pełni praw publicznych.

    Jak to się ma do Twojego określenia "męty społeczne"?
    A propos wykształcenia, to jakim się legitymujesz?

    A props kultury, to nie podejrzewam, by jakikolwiek policjant pozwolił sobie
    na podobny, oszczerczy paszkwil wobec jakiejkolwiek grupy zawodowej.

    Codziennie kurwy i złodzieje?
    Rozumiem, że masz na myśli wydziały dochodzeniowe, kryminalne i obyczajowe.
    I też nie masz racji.

    > Dlaczego rzadziej z własnej winy?

    Dlatego, że policjanci, szczególnie z wydziałów drogowych (choć nie tylko)
    są dodatkowo specjalnie szkoleni z technik jazdy i przepisów ruchu
    drogowego.

    Generalnie to współczuję Ci takiego podejścia.
    Może spróbuj opanować nienawiść i przetrzeć oczy.

    Szuwaks