  • 21. Data: 2011-05-16 17:05:18
    Temat: Re: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iqrl6l$ima$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wywnioskowałeś to na podstawie swojego ciekawego życia?

    Owszem.
    Wychowałęm się na warszawskiej Woli w bardzo ciekawej jej części.
    Gibalak, Żytnia, Karolkowa, Młynarska.
    To były czasy gitowców.
    Wiem skąd się bierze taka nienawiść do policji.
    Ale i w tamtych, milicyjnych czasach, chuligani i gangsterzy szanowali
    policję.
    Choć również ją przeklinali.
    Może bardziej nawet niż teraz.
    Znam wiele osób, którym i milicja i policja pomogła.
    Znam również przypadki, gdy policjant oddaje życie za ład i porządek
    również dla Ciebie.
    Przypomnij sobie morderstwo policjanta Andrzeja Struja na warszawskiej Woli.

    Poiza tym radzę z dobrego serca ważyć opinie zamieszczane publicznie, bo
    anonimowość w Internecie jest złudna.
    Obrażasz, widzę, że bluzgasz na ludzi publicznie co jest karalne.
    A na serwerach Netii, z któej korzystasz jest to odłożone razem z Twoim
    adresem.
    Może więc warto zacząć myśleć?

    Szuwaks

  • 22. Data: 2011-05-16 17:13:07
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości

    > sorry, nie chciałbym, żeby wyszło, że się wymądrzam co powinieneś robić,
    > nie o to mi chodziło

    Absolutnie nie mam żadnej pretensji.
    I pisząc, że dziękuję, pisałem szczerze.
    Podczytuję grupę z wielu względów, ale czytam bardziej tylko wątki
    okołowarszawskie.
    Nie wypowiadam się na tematy sticto motocyklowe, bo moje prawko na moto
    trochę obrosło pajęczyną. :)

    > po prostu wydawało mi się, że dyskutujesz z nim na poważnie, tak jakbyś go
    > nie znał i dlatego

    Bo to prawda.
    Rozmawiam z nim poważnie i nie znam tego kogoś. :)

    Szuwaks

  • 23. Data: 2011-05-16 17:15:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Wychowałęm się na warszawskiej Woli w bardzo ciekawej jej części.
    > Gibalak, Żytnia, Karolkowa, Młynarska.

    Czyli jesteś kryminalistą.

    > To były czasy gitowców.

    I stąd wnioskujesz, że to jednak ja jestem kryminalistą? Gratuluję dedukcji.

    > Wiem skąd się bierze taka nienawiść do policji.

    Skąd?

    > Ale i w tamtych, milicyjnych czasach, chuligani i gangsterzy szanowali
    > policję.

    Milicję. Szanowali? I Ty o tym wiesz...

    > Choć również ją przeklinali.

    Niemożliwe.

    > Może bardziej nawet niż teraz.

    Nie wierzę.

    > Znam wiele osób, którym i milicja i policja pomogła.

    Chyba pomogła przynieść flaszkę. Albo w ucieczce z więzienia.

    > Znam również przypadki, gdy policjant oddaje życie za ład i porządek
    > również dla Ciebie.

    Podaj ten za mnie.

    > Przypomnij sobie morderstwo policjanta Andrzeja Struja na warszawskiej
    > Woli.

    Nie rozśmieszaj mnie. Chuligani zabili biednego policjanta za kosz na
    śmieci. Przypadek nieszczęsny. Żadne bohaterstwo.

    > Poiza tym radzę z dobrego serca ważyć opinie zamieszczane
    > publicznie, bo anonimowość w Internecie jest złudna.

    Piszesz o sobie czy o kimś konkretnym?

    > Obrażasz, widzę, że bluzgasz na ludzi publicznie co jest karalne.

    Co jest karalne? Ty naprawdę jakiś małolat jesteś... Jak ktoś mnie obraża,
    to zgodnie z religią katolicką obrażam jego. Przecież ksiądz na religii mnie
    tak uczył. Ciebie chyba też...

    > A na serwerach Netii, z któej korzystasz jest to odłożone razem z Twoim
    > adresem.

    No i? Wpadniesz do mnie?

    > Może więc warto zacząć myśleć?

    Ty tak sam do siebie?

    --
    Grzybol

  • 24. Data: 2011-05-16 17:40:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Widzę, że z Ciebie etatowy dyskutant internetowy jest:
    http://tnij.org/luqx

    Wszędzie się wypowiadasz i na wszystkim się znasz. Gratulacje.

    --
    Grzybol

  • 25. Data: 2011-05-16 17:42:04
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Szuwaks pisze:
    ...>8
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał
    Badz tak uprzejmy i nie wyciagaj tego oszoloma z wora, mialem nadzieje
    ze juz przeniosl sie na inna liste...

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

  • 26. Data: 2011-05-16 17:44:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:iqrnku$2dr$1@news.onet.pl...

    > Badz tak uprzejmy i nie wyciagaj tego oszoloma z wora, mialem nadzieje ze
> [...]

    Ty jeszcze żyjesz starcze? Słyszałem, że miałeś wielkie problemy z
    wypróżnianiem się. Już jest lepiej? Bo my tu wszyscy się martwimy o Ciebie.

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2011-05-16 17:58:11
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Pomijam Twoje śmieszne pytania "zaczepkowe"

    > Nie rozśmieszaj mnie. Chuligani zabili biednego policjanta za kosz na
    > śmieci. Przypadek nieszczęsny. Żadne bohaterstwo.

    Mam wrażenie, że nięszczęsny to jesteś Ty.
    Przykro mi, że popierasz chuliganów i bandytów.
    Czy jesteś im podobny?

    > Piszesz o sobie czy o kimś konkretnym?

    Piszę o Tobie i o każdym użytkowniku Internetu.

    > Co jest karalne? Ty naprawdę jakiś małolat jesteś...

    OK.
    Proponuję zapoznać się z tym artykułem:
    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/kroniki-sadowe/kiedy-
    obraza-w-sieci-ulegnie-przedawnieniu.html
    Przyjrzyj się paragrafom.

    > Jak ktoś mnie obraża, to zgodnie z religią katolicką obrażam jego.
    > Przecież ksiądz na religii mnie tak uczył. Ciebie chyba też...

    A nie nauczył Cię nadstawienia drugiego policzka?

    > No i? Wpadniesz do mnie?

    Ja nie, ale może wpaść do Ciebie znienawidona Policja wysłąna tam przez
    prokuratora, który otrzyma doniesienie od któregoś z obrażanych i opluwanych
    osób, które piszą na tą grupę usenetową.

    > Ty tak sam do siebie?

    Nie, do Ciebie.
    To taka rada, byś zmądrzał.

    Szuwaks

  • 28. Data: 2011-05-16 18:03:23
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Widzę, że z Ciebie etatowy dyskutant internetowy jest:
    > http://tnij.org/luqx
    > Wszędzie się wypowiadasz i na wszystkim się znasz. Gratulacje.

    Jak byś Grzybolu miał więcej... czasu, to może byś sprawdził, że zazwyczaj
    wypowiadam się na grupie p.r.w.
    Nartomiast linki pojawiające się w tym śmiesznym sajcie są kopią tej grupy.
    Tu też się nie wykazałeś, a wręcz padłeś.
    Za gratulacje dziękuję, choć wcale mi się nie należą.

    Szuwaks

  • 29. Data: 2011-05-16 18:04:07
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

> [...]
    > ...>8
    > Badz tak uprzejmy i nie wyciagaj tego oszoloma z wora, mialem nadzieje ze

    Przepraszam.
    Nie chciałem.

    Szuwaks

  • 30. Data: 2011-05-16 18:18:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pomijam Twoje śmieszne pytania "zaczepkowe"

    Chłopie. Przecież to Ty się przywaliłeś do mnie i próbujesz mi wmówić, że
    jestem wielbłądem.

    > Mam wrażenie, że nięszczęsny to jesteś Ty.
    > Przykro mi, że popierasz chuliganów i bandytów.
    > Czy jesteś im podobny?

    Nie chce mi się już pisać bez sensu - trollujesz. Wyciągasz idiotyczne
    wnioski, bez żadnej podstawy. Pieprzysz o nienawiści mojej do policji.
    Napisałem tylko, że w/g moich obserwacji życiowych instytucja policji w
    takiej formie i strukturze jaka istnieje jest nikomu niepotrzebna. Nie
    wykonują zadań do których zostali powołani. Pracują między innymi za moje
    pieniądze. Nie chce mi się rozwijać, bo mało z tego rozumiesz. Piszesz jak
    mantrę idiotyczne zdania, że popieram kryminalistów, że jestem kryminalistą
    i nienawidzę policji...

    > Piszę o Tobie i o każdym użytkowniku Internetu.

    Ale po co mi to piszesz? Straszysz mnie?

    > Proponuję zapoznać się z tym artykułem:
    > http://e-prawnik.pl/wiadomosci/kroniki-sadowe/kiedy-
    obraza-w-sieci-ulegnie
    > -przedawnieniu.html Przyjrzyj się paragrafom.

    No i? Poszperaj w swoich postach - znalazłem przynajmniej kilka, w których
    obrażasz ludzi.

    > A nie nauczył Cię nadstawienia drugiego policzka?

    Nie. Dzisiaj uczą nadstawiania innej częsci ciała, szczególnie młodych
    chłopców...

    > Ja nie, ale może wpaść do Ciebie znienawidona Policja wysłąna tam przez
    > prokuratora, który otrzyma doniesienie od któregoś z obrażanych i
    > opluwanych osób, które piszą na tą grupę usenetową.

    Znowu ta nienawiść. Przecież ja kocham POLICJĘ. Tylko inną.

    > Nie, do Ciebie.
    > To taka rada, byś zmądrzał.

    Wiem, debil jestem. Naucz mnie jeszcze czegoś fajnego.

    --
    Grzybol