-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Samochod elektryczny
Date: Thu, 23 Dec 2010 19:36:47 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <if04pj$i22$1@inews.gazeta.pl>
References: <4d129c6a$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-183-50.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1293129331 18498 87.205.183.50 (23 Dec 2010 18:35:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2010 18:35:31 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-User: karakorum
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2337146
[ ukryj nagłówki ]> Bez przesady. Gdzie widzisz problemy w cienkim? Ja widze jeden. Trzeba
> gdzies
> upchnac akumulatory. Do mocowania silnika elektrycznego mozna albo odciac
> od
> starego silnika kawalek bloku, albo dorobic onne mocowanie. Sprzeglo ja
> bym
> zostawil. Mniejsze obciazenie akumulatoro przy ruszaniu by bylo jak by
> uzywac
> skrzyni biegow. Kolo zamachowe odchudzic na tyle na ile sie da. Zostaje
> tylko
> redukcja pomiedzy kolem zamachowym a osa silnika. To wszystko jest do
> zrobienia
> za niezbyt duze pieniadze. Silnik od wozka widlowego majatku nie kosztuje.
> Cena
> akumulatorow zabija wszystko.
No i np. z tym sprzęgłem i skrzynią powstaje problem - bo sprzęgło ze
skrzynią i oprzyrządowaniem waży 30-35kg i może się okazać, że jak to
zostanie w aucie, to nie można już wozić pasażera, bo np. kierowca waży
80kg, więc zostanie 35kg masy użytecznej :]
--
Marcos
marek [AT] microstock . pl
http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z podróży
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.10 21:52 kogutek
- 23.12.10 22:10 Tomasz Pyra
- 25.12.10 17:20 RadekNet
- 25.12.10 18:35 MarcinJM
- 25.12.10 19:49 kogutek
- 25.12.10 23:53 Jaroslaw Berezowski
- 26.12.10 20:37 Lisciasty
- 26.12.10 21:20 WS
- 27.12.10 07:07 Lisciasty
- 27.12.10 16:18 Jaroslaw Berezowski
- 27.12.10 16:19 Jaroslaw Berezowski
- 27.12.10 17:34 WS
- 27.12.10 20:29 Jaroslaw Berezowski
- 28.12.10 00:01 WS
- 30.12.10 18:16 RadekNet
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod