  • Data: 2010-12-26 20:37:59
    Temat: Re: Samochod elektryczny
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Gru, 17:20, RadekNet <r...@r...com> wrote:
    > Czyli albo traktowac to jako hobby albo zlecic fachowcowi od A do Z?

    Ewentualnie jak ja, pół na pół ;)
    Byłoby lepiej gdyby mi dzieci się nie wykluli, na razie nie mam
    widoków na wolny czas niestety :/
    Jeśli nie masz jeszcze trzody domowej, lubisz dłubać i nie masz dwóch
    lewych rąk to jak najbardziej możesz próbować, a trudniejsze rzeczy
    podrzucać zawodowym dłubaczom.

    > Uwazasz, ze ta Corolla to dobra baza? Nie za duza?

    Jeżeli masz kwasiaki to na pewno nie za duża, trzeba się sporo
    nakombinować żeby to wszystko poupychać.

    Pzdr.
    L.