  • 11. Data: 2010-05-11 10:41:45
    Temat: Re: Samochód dla gospodyni domowej
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Grejon pisze:
    > I tylko z tego powodu będziesz żonę uszczęśliwiał na siłę?

    żona zawsze miała diesla to także jest argument, poza tym ropa tania jest :)

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-05-11 10:49:12
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > żona zawsze miała diesla to także jest argument, poza tym ropa tania
    > jest :)

    4.41 wczoraj w Łomży no nie wiem czy taka tania :) im dalej na wschód tym
    taniej...
    Diesla to wg mnie do wielkiego suva powinno się wkładać:)

    Benzynowe autka zwłaszcza turbo bardzo fajnie nadają się na miasto :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 13. Data: 2010-05-11 10:51:28
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lewis pisze:
    > Benzynowe autka zwłaszcza turbo bardzo fajnie nadają się na miasto :)

    ekonomia i jeszcze raz ekonomia, jakie małe auto wypije w mieście do 6l
    benzyny? chyba żadne.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-05-11 10:52:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 4.41 wczoraj w Łomży no nie wiem czy taka tania :) im dalej na wschód tym
    > taniej...

    Ciekawe, bo w Poznaniu 4.24.
    A on raczej na wschód od Łomży nie jest. ;-)

  • 15. Data: 2010-05-11 10:54:15
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > ekonomia i jeszcze raz ekonomia, jakie małe auto wypije w mieście do 6l
    > benzyny? chyba żadne.

    Ale do 12 litrów LPG już prawie każde. Tak turbo i gaz nie przesłyszałeś
    się, znam wielu ludzi ktorzy mają powkładane dobre instalacje gazowe w
    zaturbionych jednostkach i nie mają żadnych problemów. Ba, znam człowieka,
    kierownika firmy zajmującej się instalacjami LPG, który ma założoną
    instalację LPG w dieslu...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 16. Data: 2010-05-11 10:55:56
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    wiadomości news:hsb5t2$t95$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe, bo w Poznaniu 4.24.
    > A on raczej na wschód od Łomży nie jest. ;-)

    Hmm czy ostatnimi czasy coś się zmieniło z geografią??

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 17. Data: 2010-05-11 10:56:05
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Cavallino pisze:
    > Ciekawe, bo w Poznaniu 4.24.
    > A on raczej na wschód od Łomży nie jest. ;-)

    Ja mam jeszcze zapas w kupiony w cenie 4.85 :)

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-05-11 10:57:02
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hsb5t2$t95$1@news.onet.pl...
    > Hmm czy ostatnimi czasy coś się zmieniło z geografią??

    O matko przeczytałem zupełnie co innego niż cavalino napisał :) pominąłem
    mał oznaczący wyraz NIE :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 19. Data: 2010-05-11 10:58:03
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:

    > ekonomia i jeszcze raz ekonomia, jakie małe auto wypije w mieście do 6l
    > benzyny? chyba żadne.
    Okolo 6,5l maz 7l po aglomeracji slaskiej + stanie codziennie w korkach w godzinach
    szczytu - Twingo
    1,2 60KM z 2000 jak i nowe 1,2 75KM, Punto mkI i jeszcze pare bys sie znalazlo.
    Zalezy jak kto jedzi
    i w jakim stanie jest autko
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 20. Data: 2010-05-11 10:58:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    krzysiek82 pisze:
    > Ja mam jeszcze zapas w kupiony w cenie 4.85 :)

    3.85 miało być.

    --
    krzysiek82