  • 21. Data: 2010-05-11 10:59:01
    Temat: Re: Samochód dla gospodyni domowej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > O matko przeczytałem zupełnie co innego niż cavalino napisał :) pominąłem
    > mał oznaczący wyraz NIE :)

    Zdarza się. ;-)

  • 22. Data: 2010-05-11 11:00:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Okolo 6,5l maz 7l po aglomeracji slaskiej + stanie codziennie w korkach w
    > godzinach szczytu - Twingo 1,2 60KM z 2000 jak i nowe 1,2 75KM, Punto mkI
    > i jeszcze pare bys sie znalazlo. Zalezy jak kto jedzi i w jakim stanie
    > jest autko

    6,5 l w Punto?
    Moje 1.2 60 KM nijak nie chce poniżej 7,5 zejść.
    Fakt, że nie wlokę się 40 km/h na trzecim biegu non-stop, ale to chyba i tak
    nie wpływa pozytywnie na spalanie.

  • 23. Data: 2010-05-11 11:03:31
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > 6,5 l w Punto?
    > Moje 1.2 60 KM nijak nie chce poniżej 7,5 zejść.
    > Fakt, że nie wlokę się 40 km/h na trzecim biegu non-stop, ale to chyba i
    > tak nie wpływa pozytywnie na spalanie.
    Puntek 55 sx 1100 z 97' i nawet nie jest zardzewialy nie liczac 2 elementow ale to
    pokolizyjne bo
    klient wjechal w tyl a mnie kiedys inny rozbil blotnik na parkingu
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 24. Data: 2010-05-11 11:04:46
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Puntek 55 sx 1100 z 97' i nawet nie jest zardzewialy nie liczac 2
    > elementow ale to pokolizyjne bo klient wjechal w tyl a mnie kiedys inny
    > rozbil blotnik na parkingu
    > pozdrawiam

    oglądałeś auto dokładnie? Bo po takich oględzinach na oko w 2-3 minuty
    faktycznie może się tak wydawać :)

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-05-11 11:07:50
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:

    > oglądałeś auto dokładnie? Bo po takich oględzinach na oko w 2-3 minuty
    > faktycznie może się tak wydawać :)

    Co mam ogladac, jedno bum bylo jakies 10 lat temu a drugie z 6 lat wstecz i rudej nie
    widac oprocz
    dwoch kiepsko naprawionych elementow nie liczac wydechu :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 26. Data: 2010-05-11 11:10:26
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Co mam ogladac, jedno bum bylo jakies 10 lat temu a drugie z 6 lat
    > wstecz i rudej nie widac oprocz dwoch kiepsko naprawionych elementow nie
    > liczac wydechu :-)
    > pozdrawiam

    ja tam oceniam czy ruda jest czy jej nie ma, gdy zrobię inspekcje
    profili i wydotykam podłogę :)

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-05-11 11:10:32
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > żona zawsze miała diesla to także jest argument, poza tym ropa tania
    > jest :)

    Ku... ale flejma spowodowałem. No offence - jeśli żona akceptuje diesla
    to ja dalej nie wnikam :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 28. Data: 2010-05-11 11:52:42
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > witajcie
    > potrzebuje kupić w miarę tanie auto, najlepiej z klimą jako samochód
    > awaryjny dla żony. Myślę o seacie arosie 1.7SDI Co myślicie o tym aucie?
    > Jakieś znaczące wady typu korozja itp? Z góry dzięki za wszelkie
    > wypowiedzi.

    O ile mnie pamiec nie myli, jako zapasowe masz golfa 2...
    Moze tak jedno a w nalezytym stanie?

    --
    Picasso

  • 29. Data: 2010-05-11 12:00:35
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P_ablo pisze:
    > O ile mnie pamiec nie myli, jako zapasowe masz golfa 2...
    > Moze tak jedno a w nalezytym stanie?

    Golfik już jest u nowego właściciela, zresztą bardzo zadowolony z zakupu
    jest :)

    --
    krzysiek82

  • 30. Data: 2010-05-11 13:18:39
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > najlepiej z klimą jako samochód awaryjny dla żony.

    w ostatnich testach najbardziej awaryjny jest Ranault Twingo.

    ;-)