  • 31. Data: 2010-05-11 13:37:25
    Temat: Re: Samochód dla gospodyni domowej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hsbefi$n77$1@mx1.internetia.pl...

    > w ostatnich testach najbardziej awaryjny jest Ranault Twingo.
    >
    > ;-)

    Ten nowy?
    Znaczy faktycznie Renault poprawiło jakość.
    Na jeszcze gorszą niż zwykle.

  • 32. Data: 2010-05-11 13:43:22
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    wiadomości news:hsbfhn$4ij$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ten nowy?
    > Znaczy faktycznie Renault poprawiło jakość.
    > Na jeszcze gorszą niż zwykle.

    chodzi o poprzedni model :-)

  • 33. Data: 2010-05-11 14:04:34
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Cavallino pisze:
    > Ten nowy?
    > Znaczy faktycznie Renault poprawiło jakość.
    > Na jeszcze gorszą niż zwykle.

    to faktycznie ich reklama nie jest na miejscu ;)

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-05-11 14:05:53
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Przemysław Czaja pisze:
    > w ostatnich testach najbardziej awaryjny jest Ranault Twingo.
    >
    > ;-)

    dobre ;d

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-05-11 16:19:54
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Cavallino" wrote:
    > Ciekawe, bo w Poznaniu 4.24.

    Diesel premium (V-Power) w Gdańsku - 4.69...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 36. Data: 2010-05-11 20:37:07
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ten nowy?
    > Znaczy faktycznie Renault poprawiło jakość.
    > Na jeszcze gorszą niż zwykle.
    Ty sobie jezdzij i podniecaj sie testami i rankingami niezawodnosci a ja
    bede jezdzil autami (znaczek nie jest wazny) :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 37. Data: 2010-05-12 00:20:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>