  • 1. Data: 2010-05-10 19:05:28
    Temat: Wariuje wspomaganie kierownicy
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

    Witam.
    Ma objaw ciąglęgo działania wspomagania kierownicy. Działa mi przy
    każdej prędkości. Kierownica chodzi tak lekko, że każda majmniejsza
    nierówność na drodze powoduje, że kierownicę wyrywa mi z rąk. Na
    dodatek po skręcie nie odbija mi kół spowrotem czyli na wprost. Jak
    przekręcę kierownicę maksymalnie w lewo to wspomaganie jeszcze
    bardziej chce skręcić koła w lewo. W prawo jest to samo. Poprostu mi
    zwariowało wspomaganie. Co sie mogło stać?

    KA-RAM-BA

  • 2. Data: 2010-05-10 19:13:38
    Temat: Re: Wariuje wspomaganie kierownicy
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-10 19:05, KA-RAM-BA pisze:

> [...]
    > bardziej chce skręcić koła w lewo. W prawo jest to samo. Poprostu mi
    > zwariowało wspomaganie. Co sie mogło stać?

    Jaki to samochód?

  • 3. Data: 2010-05-10 19:33:31
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

    On 10 Maj, 19:13, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Jaki to samochód?

    Renault megane 1999

  • 4. Data: 2010-05-11 10:23:07
    Od: lux <b...@b...de>

    jak kierownica nie odbija to jest taka śruba regulacyjna pod spodem
    samochodu i tam się to ustawia.

  • 5. Data: 2010-05-11 18:16:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-10 19:33, KA-RAM-BA pisze:

    > Renault megane 1999

    Nie uwierzycie ale zgadłem! Stawiałem, że to na 99% reno megane.
    Niestety ten typ tak ma, kup sobie niemiecki samochód i przestaniesz
    mieć problemy z układem kierowniczym.

  • 6. Data: 2010-05-11 18:31:55
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

    On 11 Maj, 18:16, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Nie uwierzycie ale zgadłem! Stawiałem, że to na 99% reno megane.
    > Niestety ten typ tak ma, kup sobie niemiecki samochód i przestaniesz
    > mieć problemy z układem kierowniczym.

    Ja nie prosiłem o poradę co kupić ?!?!?!?

  • 7. Data: 2010-05-11 18:44:25
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-11 18:31, KA-RAM-BA pisze:

    > Ja nie prosiłem o poradę co kupić ?!?!?!?

    W takim razie napisz pismo do producenta samochodu, dlaczego
    zaprojektował układ kierowniczy, który skręca samoczynnie. Przejedź się
    wszystkimi renufkami, to zobaczysz ten sam efekt. A przejedź się po tych
    wszystkich jazdach np. BMW.

  • 8. Data: 2010-05-11 18:51:23
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Filip KK pisze:

    > W takim razie napisz pismo do producenta samochodu, dlaczego
    > zaprojektował układ kierowniczy, który skręca samoczynnie. Przejedź się
    > wszystkimi renufkami, to zobaczysz ten sam efekt.

    Jako były posiadacz jednej "renufki" i obecny drugiej - nie potwierdzam...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2010-05-11 23:23:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-11 18:51, Grejon pisze:

    > Jako były posiadacz jednej "renufki" i obecny drugiej - nie potwierdzam...

    Wspaniale :D Każdy posiadacz rene jest bardzo zadowolonym posiadaczem :D
    Szkoda, że tylko posiadaczem...

  • 10. Data: 2010-05-11 23:24:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-11 10:23, lux pisze:

    > jak kierownica nie odbija to jest taka śruba regulacyjna pod spodem
    > samochodu i tam się to ustawia.

    Schyl się pod rene i zrób zdjęcie tej śruby.