  • Data: 2011-05-16 20:45:13
    Temat: Re: SamochA3d wjechaA, w policjantA3w na motocyklach
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:iqrsu7$v3s$1@node2.news.atman.pl...

    > Dociera do Twojej glowy to, ze nie chodzi o odwracanie uwagi tylko o to
    > ze nie widac co za takim osobnikiem sie dzieje? Ze nie widze pieszego
    > ktory bedzie za motocyklem chcial przeskoczyc na druga strone a ja go
    > zauwaze juz na moim pasie? Albo samochodu?

    Oj dociera, dociera, tylko kiedy do Ciebie dotrze, że po prostu moim zdaniem
    dramatyzujesz z tym oślepianiem i z tym niewidzeniem co za motocyklem się
    dzieje. Poza tym ja jadę 200, ty jedziesz 200, mijamy się w mgnieniu oka,
    nic tam pomiędzy nami nie zdąży wyskoczyć. Nie patrz w światło tylko trochę
    w bok i dobrze będzie. A jak się spotkamy to Ci stawiam browara za ten
    dyskomfort. Już okej?

    pozdro
    greg