  • Data: 2011-05-16 22:16:38
    Temat: Re: SamochA?d wjechaA, w policjantA?w na motocyklach
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.05.2011 greg <g...@f...com> napisał/a:

    > A co do tego co Tomek napisał to powiem tak: jeździj w ogóle bez świateł, i

    Ja jeździłem, jak nie było to obowiązkowe, jeździłem też jak było.
    W xjocie miałem taką wodoresponsywną elektrykę że jak popadało to gasły
    światła. Więc w deszczu jeździłem bez, nawet jak pamiętałem by włączyć.
    W końcu naprawiłem xjotę bo nocą też pada. W f4 też wiele razy dopiero
    w tunelu zaważałem że nie mam włączonych świateł. Teraz ciągle drażni
    mnie że światła zapalają się po przekręceniu kluczyka.

    > bez kasku i bez protektorów i bez kurtki i bez rękawiczek i w klapkach...

    Też zdarza się w cieplejszych okolicznościach przyrody. A wiesz że
    ciągle nie wszędzie kaski są wymagane. Naprawdę fajnie jest polecieć
    na te kilka/kilkanaście kilometrów dalej z płetwami, maską i
    ręcznikiem, w torbie na ramieniu, żeby potaplać się w innej, niż przy
    kwaterze okolicy. Taki profi strój to właśnie łapcie na kamienną plażę,
    bermudy, T-shirt od słońca, czapka z daszkiem i ciemne okulary.
    No zakładam rękawice, ale to raczej taki fetysz ;)

    > Jak Cię kto ma zauważyć to Cię zauważy.

    Tak właśnie jest. Nie widzę różnicy, reszta to demagogia i gusła.
    Jak uważasz że jazda motocyklem jest tak niebezpieczna, to po prostu
    przenieś się w teren (a to potrafi bardzo boleć), albo zrezygnuj.
    Jeździj autem, autobusem, pociągiem, zamiast wkurwić innych bez sensu.

    --
    kakmaratgnaildotcom