  • Data: 2019-05-27 22:53:38
    Temat: Re: Samo zło :-)
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-27 o 17:46, Liwiusz pisze:

    > A słyszałeś, aby ktoś po kolizji wręczał komuś paręset złotych na
    > pokrycie szkód? Ja tak, choć dla mnie to trochę dziwne (i z jednej, i z
    > drugiej strony), ale skoro tak, to czemu wykluczasz, że byłaby to
    > zapłata wekslem?

    To już jak uderzysz w stół...

    Osobiście zdarzyło mi się podjechać do bankomatu po dwie stówki dla
    kolesia, u którego wjechałem hakiem w przedni zderzak. Głupia sprawa,
    miałem ruszyć, a zacząłem cofać... Hint: Renault ma często wsteczny "za"
    jedynką :(

    Parking pod marketem, no to się porobiło... Szybki research (w obecności
    poszkodowanego) na allegro ile kosztuje zderzak i nowa chłodnica, bo
    wygięła się, ale jeszcze nie ciekła. Kasa do ręki i po sprawie. Dopiero
    w domu otrzeźwienie, że nie mam nawet numerów rejestracyjnych, nie
    mówiąc o tożsamoście poszkodowanego, numeru blach itp....
    Na szczęście gość był uczciwy, nic nie zgłosił dodatkowo. A mogło być
    grubo: wypadek, obdukcja, ucieczka z miejsca wypadku bez pomocy
    poszkodowanym, oczywiście gdyby pojechał po bandzie. Zawiasy
    przynajmniej, smród i nieprzyjemności na pewno.

    Człowiek na każdym kroku musi sie pilnować, czasem jak da ciała, to jego
    du*a zależy tylko od wyłącznie od innych, oby uczciwych.

    --
    viktorius