  • 11. Data: 2009-05-05 22:21:12
    Temat: Re: Sakramentalne pytanie
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gtqacb$ii1$1@inews.gazeta.pl>,
    "Dariusz Gasior" <d...@g...pl> wrote:

    > poza AFem.

    E, nieprawda.

    > IMHO K-m juz nie jest tak "fajny" jak chocby K200D.

    Ale jest jeszcze starszy K10D.
    Spelnia warunki w wyzszym stopniu niz K200.

    TA

  • 12. Data: 2009-05-05 22:46:17
    Temat: Re: Sakramentalne pytanie "jakie lustro" - konkretne wymagania
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    K.M.C. pisze:

    > pomijajac cene to:
    > biorac pod uwage opinie userow o AF 5DMKII to chyba nie "baldzo"

    No to 5D Mk I :)
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 13. Data: 2009-05-06 06:13:44
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > biorac pod uwage opinie userow o AF 5DMKII to chyba nie "baldzo"
    > proponuje 40D

    niezły żart :))))

  • 14. Data: 2009-05-06 06:19:00
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Max 5000zł, im mniej tym lepiej. Z tego co poczytałem w internecie to

    Z tego co miałem w rączkach i mi się baaaardzo podobało to weź sobie upoluj na
    nikon forum (np. polsar 74) LNIB D80 plus jakiekolwiek szkło jakie ci się
    podoba. Niby to 18-105VR mam, ale czekam na puszkę więc mogę tylko napisać, że w
    porównaniu do 18-135 jest większy i cięższy, taki ogór powinien mieć zakres
    minimum 18-200. To wskazuje, że optycznie powinien być OK ;)

    > d90 spełni wymagania tyle, że brałbym z kitem 18-105 i tu nie
    > wiem czy to dobra propozycja.

    Kit lens to mówi samo za siebie - tanio z niespodzianką, VR (105mm) tak do 1/15,
    1/10 max.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 15. Data: 2009-05-06 07:07:34
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 5 May 2009 23:35:25 +0200, Radosny napisał(a):

    > Pomyśl o 16-85. Solidna konstrukcja, sporo szerszy, lepszy VR.

    Tyle, że jest 1x droższy.
    Piotr

  • 16. Data: 2009-05-06 07:21:08
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Tyle, że jest 1x droższy.

    Niewydaje sie to wielka roznica... ;P

    BP,NMSP, ;)
    Vituniu

  • 17. Data: 2009-05-06 07:29:38
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Howk pisze:

    > niezły żart :))))

    a dlaczego? nie wiele jest innych body canona, majacych tak skrajne
    opinie na temat pracy AF. W przypadku 40D ta rozpietosc jest
    zdecydowanie mniejsza. Poza tym przypominam, ze autor watku chce wydac
    ma body i szklo 5tys zl.

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 18. Data: 2009-05-06 07:46:56
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 6 May 2009 09:21:08 +0200, Vituniu napisał(a):

    > Niewydaje sie to wielka roznica... ;P

    ;-)
    OK 2x...
    Piotr

  • 19. Data: 2009-05-06 08:09:48
    Od: "Adamecki" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dariusz Gasior <d...@g...pl> napisał(a):

    > A Fuji 6500 uwazasz za trwale i dobrej jakosci? Czy teraz oczekujesz czegos
    > "pancerniejszego"?

    Mi się wydaje dość solidny, myślę że od biedy można by nim zabić ;) Sama
    jakość taka sobie, np. odłazi guma z uchwytu, szybko niektóre przyciski się
    powycierały. Fuji nie bałem się wyciągnąć na deszczu, w ostrym mrozie,
    woziłem go luzem w bagażniku itp. ;) I uwaga: nie bałem się dać kobiecie żeby
    robiła zdjęcia ;) Na sprzęt za 5000 będę bardziej uważał ale mimo wszystko
    lepiej żeby był odporny.

    > a konkretnie do ktorych funkcji?
    > bo byc moze kazda lustrzanka spelni Twoje wymaganie, a byc moze D90 nie
    > bylby wystarczajacy.

    Chodzi o bezpośredni dostęp do jak największej ilości funkcji używanych przy
    robieniu zdjęć, tzn. przysłona, migawka, iso, pomiar światła, tryb af, bilans
    bieli, bracketing, samowyzwalacz. Niektóre z nich w Fuji są dostępne inne za
    bardzo zaszyte w menu, w "lustrze" pewno i tak trzeba będzie za czymś grzebać
    ale im więcej "na korpusie" tym lepiej.

    Btw. czy lustrzanki mają live histogram? Często z używam tego w Fuji.

    > Kit kitowi nierowny. Ten Nikkor 18-105 to bardzo przyzwoity obiektyw. Gdyby
    > jeszcze nie byl jeszcze tak plastikowy.

    Tego właśnie się boję, że będzie zbyt plastikowy, nie miałem go w łapach.

    Jeszcze o działaniu: np. w Fuji włączam sobie bracketing -> robię foty ->
    przełączam się na podgląd -> wracam do trybu fotografowania i ... bracketingu
    nie ma, od nowa trzeba włączyć. Nie chciałbym takich kwiatków w nowym
    sprzęcie.

  • 20. Data: 2009-05-06 08:14:30
    Od: "Adamecki" <a...@W...gazeta.pl>

    <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > ale nie bylo nic o szybkosci
    > tylko, zeby byl niezawodny, a taki raczej jest

    Ok, musi być szybki :) AF kompakta wkurzał mnie swoją "szybkością"
    niesamowicie...