  • Data: 2010-06-03 21:34:37
    Temat: Re: Są jakieś problemy z HOTBIRD?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:18stusxqbuosi.kks5v70ol9d6.dlg@40tude.net...
> [...]
    hniczny/philips_dsx/DSX_philips_DSX%206010.pdf

    > Akurat pewnie masz rację. Ale ja to odbieram tak, że tuner Philipsa jest
    > delikatnie mówiąc do niczego. Jeżeli Ferguson potrafi pokazać mi moc
    > sygnału na każdym kanale, to dlaczego tego nie potrafi zrobić Philips? Do
    > k...y nędzy! Byłem w gotowości do wymiany konwertera ale szczęśliwy duch
    > podpowiedział mi, żebym sprawdził jak to jest na drugim tunerze i antenie.
    > Myślałem o tym, bo to już nie pierwszy raz są takie cuda z odbiorem i nie
    > zawsze u mnie było zachmurzenie mogące mieć wpływ na odbiór.

    Philips DSX 6010 po prsotu nie potrafi wskazywać
    poziomu sygnału i dekodować tego sygnału jednocześnie.
    Jeżeli wybierasz mierzenie poziomu to sygnał z głowicy
    jest przekazywany do specjalizowanego układu pomiaru
    jego mocy i nie może być w tym samym czasie dekodowany.

    Ale możesz sobie w pisać w parametrach ręcznych dowolną
    inną częśtotliwość i mierzyć sygnał dla innego kanału :-)

    Tomy M.