  • Data: 2010-06-03 21:35:44
    Temat: Re: Są jakieś problemy z HOTBIRD?
    Od: r...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 22:41:38 +0200, Tomy M. napisał(a):

    > Siłę sygnału dla kanału podstawowego:
    >
    > - Częst. Kan. Podst. 10.892
    >
    > strona 17 instrukcji obsługi
    > http://www.cyfraplus.pl/images/serwis-abo/serwis-tec
    hniczny/philips_dsx/DSX_philips_DSX%206010.pdf

    Akurat pewnie masz rację. Ale ja to odbieram tak, że tuner Philipsa jest
    delikatnie mówiąc do niczego. Jeżeli Ferguson potrafi pokazać mi moc
    sygnału na każdym kanale, to dlaczego tego nie potrafi zrobić Philips? Do
    k...y nędzy! Byłem w gotowości do wymiany konwertera ale szczęśliwy duch
    podpowiedział mi, żebym sprawdził jak to jest na drugim tunerze i antenie.
    Myślałem o tym, bo to już nie pierwszy raz są takie cuda z odbiorem i nie
    zawsze u mnie było zachmurzenie mogące mieć wpływ na odbiór.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl