  • Data: 2012-04-15 12:54:30
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: ALEX MR <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu N 15 04 2012 11:57, J.F. pisze:

    > Szpieguje jak szpieguje - ale pozycje wstepnie na roznych podstawach
    > wyznacza.

    AGPS się to nazywa.

    Chyba tez na podstawie wifi

    A co za różnica JAK sciąga dane z serwerów?

    ... i ciekawe kto tu dane zbiera
    > gdzie te wifi sa rozmieszczone - uzytkownicy telefonow nokia calkiem
    > nieswiadomie ?

    Ale masz jakiś dowód że Nokia faktycznie te dane ściąga i przechowuje?
    Czy tylko sobie tak radośnie piszesz?

    > Bo tam taka wolnosc, ze to nie jest zabronione ? :-)

    Bo też ta ich wolność xuja warta.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D