  • 1. Data: 2012-04-10 17:29:41
    Temat: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Proszę poważnie, który system jest najlepszy i szpieguje najmniej:
    Bada
    Windows Mobile, czy
    Android?
    Raczej nie chcę aby mi coś w tle ciągle pobierało dane o moich
    zachowaniach, nie tylko kontaktach i hasłach ale przecież smartfony z
    GPS mogą przesyłać szczegółowe miejsce pobytu NONSTOP. Oczekuję, że
    cenne zasoby CPU, baterii i pakietów internetowych są wykorzystywane
    tylko na to czego WŁAŚNIE potrzebuję i to w sposób możliwie
    najbardziej optymalny (dla użytkownika)!

  • 2. Data: 2012-04-10 18:12:33
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:29:41 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > zachowaniach, nie tylko kontaktach i hasłach ale przecież smartfony z
    > GPS mogą przesyłać szczegółowe miejsce pobytu NONSTOP.

    Słyszałeś może o takim zabawmy ficzerze, jak możliwość wyłączenia
    lokalizacji? Nie? To przeczytaj instrukcję i wróć.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 3. Data: 2012-04-10 18:45:48
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:29:41 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Proszę poważnie, który system jest najlepszy i szpieguje najmniej:
> [...]

    Windows Mobile - w zasadzie nie szpieguje wcale. Moda na szpiegowanie jest
    młodsza od tego systemu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-04-10 18:49:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 18:12:33 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Słyszałeś może o takim zabawmy ficzerze, jak możliwość wyłączenia
    > lokalizacji? Nie? To przeczytaj instrukcję i wróć.

    taa.. jest możliwość wyłączenia lokalizacji, synchronizacji danych,
    nieinstalowania oprogramowania z Marketu a nawet możliwość nie włączania
    telefonu wcale. Najlepiej po wyjęciu baterii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 5. Data: 2012-04-10 22:42:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 17:49:47 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > taa.. jest możliwość wyłączenia lokalizacji, synchronizacji danych,
    > nieinstalowania oprogramowania z Marketu a nawet możliwość nie włączania
    > telefonu wcale. Najlepiej po wyjęciu baterii.

    To rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. Większość użytkowników znajdzie jednak
    jakiś sensowny kompromis.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 6. Data: 2012-04-10 22:45:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 22:42:27 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > To rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. Większość użytkowników znajdzie jednak
    > jakiś sensowny kompromis.

    Twierdzisz, że czekanie za każdym uruchomieniem np. Google Maps 2-3 minut
    na złapanie pozycji to rozsądny kompromis w 2012 roku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 7. Data: 2012-04-10 23:32:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 21:45:19 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Twierdzisz, że czekanie za każdym uruchomieniem np. Google Maps 2-3 minut
    > na złapanie pozycji to rozsądny kompromis w 2012 roku?

    A co mnie to obchodzi? Ja nie czekam.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 8. Data: 2012-04-11 13:38:01
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Windows Mobile - w zasadzie nie szpieguje wcale. Moda na szpiegowanie jest
    > młodsza od tego systemu

    A w Ameryce biją murzunów :)

  • 9. Data: 2012-04-11 14:21:07
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On Apr 10, 6:45 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

    > Windows Mobile - w zasadzie nie szpieguje wcale. Moda na szpiegowanie jest
    > młodsza od tego systemu

    Czyli co polecasz - Omnie II ? Ten smartfon jest ok ale podobno panel
    dotykowy ktory jest rezystywny sie zuzywa - czy to prawda?

    A nie ma sposobu zeby wgrac Windows Mobile do np. ktoregos
    SamsungWave?

  • 10. Data: 2012-04-11 14:23:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 05:21:07 -0700 (PDT), Vza Vizenza napisał(a):

    > Czyli co polecasz - Omnie II ? Ten smartfon jest ok ale podobno panel
    > dotykowy ktory jest rezystywny sie zuzywa - czy to prawda?

    Każdy ekran daje się porysować - nawet te z gorilla glass.
    Rozsądnie używany rezystywny jest wystarczająco trwały. Jak ktoś się
    obawia, zawsze może sobie nałożyć dobrą folię, np. Brando.
    Jak chcesz dobre szkło, to spraw sobie HTC HD2 - przy okazji będzie kilka
    systemów do wyboru.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu