  • Data: 2012-04-15 23:14:38
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-15 22:09, J.F. wrote:

    > Byc moze nalezalo powtorzyc - po pierwszym fixie telefon dysponuje
    > almanachem. Skorzysta, nie skorzysta, wyczysciles, nie wyczysciles - nie
    > wiadomo.

    > No, tak prawde mowiac to ciagle zostaje pewna szansa ze w pkt 2 czekal na
    > almanach z satelitow, a pkt 3 bral z internetu i dlatego tak szybko ;-)
    >
    > Do sprawdzenia:
    > 1) zlapac dokladny moment fixa, almanachy sa transmitowane co 30s, moze
    > zauwazymy podobna korelacje, aczkolwiek powatpiewam,
    >
    > 2) powtorzyc pomiar w otwartym terenie, odbicia moga przeszkadzac,

> [...]

    Pewnie dobrze prawisz odnosnie testow, ale zycia mi na takie rzeczy
    szkoda ;] Tyle co przetestowalem pokazuje wyraznie, ze trzeba sprzedac
    swoja pozycje Googlowi, zeby zlapac szybko fixa. Testy robilem
    naprzemiennie, poniewaz chcialem miec pewnosc, ze faktycznie cos nie
    zostalo w pamieci. Z wlaczonym googlowym pozycjonowaniem zawsze szlo jak
    burza w pozostalych przypadkach zawsze lapal znacznie wolniej lub wogole
    gdy nieco pozniej ktorys z satelitow zniknal z pola widzenia.
    Znalazlem dzisiaj dwa programy ladujace dane o satelitach tyle ze zaden
    nie dziala poprawnie na SGS2, tzn mam na mysli program ktory o ustalonej
    porze pobierze dane z internetu. Jest GPS Status bodajze, ktory laduje
    dane tyle ze nie ma opcji ustawiania godziny.
    W kazdym razie szkoda, ze Google zagral w ten sposob. Nastepnym
    ograniczeniem bedzie 100 kontaktow a jesli ktos bedzie chcial miec
    wiecej bedzie musial zsynchronizowac dane z chmura googlowa?