  • Data: 2012-04-17 02:03:00
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 23:14:38 +0200, atm napisał(a):
    > On 2012-04-15 22:09, J.F. wrote:
    >[...]
    > Pewnie dobrze prawisz odnosnie testow, ale zycia mi na takie rzeczy
    > szkoda ;] Tyle co przetestowalem pokazuje wyraznie, ze trzeba sprzedac
    > swoja pozycje Googlowi, zeby zlapac szybko fixa.

    No coz, doswiadczenie z wielu innych GPS jest takie, ze one wolno fixa
    lapia. Czyli trzeba dac, jak chce sie szybciej.
    Nie tylko googla to dotyczy..

    P.S.
    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,11544
    535,25_tysiecy_dolarow_kary_dla_Google__Za_szpiegowa
    nie.html

    > W kazdym razie szkoda, ze Google zagral w ten sposob. Nastepnym
    > ograniczeniem bedzie 100 kontaktow a jesli ktos bedzie chcial miec
    > wiecej bedzie musial zsynchronizowac dane z chmura googlowa?

    Nie, mysle ze nie ... synchronizacja bedzie po prostu obowiazkowa nawet dla
    1 kontaktu :-)

    J.