  • Data: 2012-04-15 18:37:38
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za opisanie mi tego menu ;-)
    >
    > Wyjasnisz jak od wygladu tego menu doszedles do tego, ze wylaczenie lokalizacji
    > sieciowych wylacza AGPS?
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS
    >
    > Zakładam (z każdym postem coraz mniej), że jakieś pojęcie o tym, jak
    > działaja te lokalizacje sieciowe masz?

    Niezwykle elokwetnie sformulowales swa wypowiedz Szanowny Michale.
    Jestem wiec pewny, ze rownie latwo wskazesz mnie, profanowi gpsowemu ten
    sliczny, blyszczacy guziol, ktory wlaczy ten nieznany mi feature A-GPSem
    przez wielu zwany ;P
    Napisalem Ci czym dysponuje SGS2 w zakresie ustalania pozycji, jesli
    wiesz wiecej podziel sie swoja wiedza, jesli nie to.... dziekuje za
    interesujacy komentarz.

    Zrobilem przed chwila eksperyment - polozylem SGS2 na parapecie, gdzie
    widzial kilka satelitow. Testowalem ustalanie pozycji w trzech
    ustawieniach, podaje wraz z czasami zlapania fixa (za kazdym razem
    czyscilem dane gps, wifi w kazdym przypadku wylaczone):

    1. WYLACZONA transmisja pakietowa, WYLACZONE pole "zezwalaj aplikacjom
    na korzystanie z danych pochodzacych z takich zrodel jak sieci Wi-Fi i
    komorkowe, do okreslania lokalizacji."
    czasy lapania fixa: 56sek, 1.30min, pozniej mial juz wogole problemy ze
    zlapaniem pozycji.

    2. WLACZONA transmisja pakietowa, WYLACZONE pole "zezwalaj aplikacjom na
    korzystanie z danych pochodzacych z takich zrodel jak sieci Wi-Fi i
    komorkowe, do okreslania lokalizacji."
    czasy lapania fixa: 43sek, pozniej mial juz wogole problemy ze zlapaniem
    pozycji.

    3. WLACZONE transmisja pakietowa, WLACZONE pole "zezwalaj aplikacjom na
    korzystanie z danych pochodzacych z takich zrodel jak sieci Wi-Fi i
    komorkowe, do okreslania lokalizacji."
    czasy lapania fixa: 2sek, 4sek, pozniej rowniez nie bylo zadnych
    problemow z ustalaniem pozycji.

    Slowo komentarza na niedziele?