  • 21. Data: 2009-06-01 09:19:03
    Temat: Re: SV 650
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-31 19:49:40 +0200, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > tzn ?

    Pewnie Buma.

    > Jak dla mnie za maly. Ale ja jezdzilem DR-Z 400. Podejrzewam ze 450 nie
    > jest wiekszy.

    Może raczej "będzie". Jeśli wogóle. Bo jak na razie, to nie widzę
    nigdzie w ofercie 450.

    > 955 tak, inne niekoniecznie

    955 to "sPeed triple", "sTReet" to zdaje się tylko 675.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-06-01 10:23:59
    Od: juhass <t...@w...pl>

    Kuczu pisze:
    > AlF pisze:
    <ciach..>

    > Jak widze V4 Hondy to uciekam :)

    Jak widze herleja to też uciekam. Boje się że nie wyhamuje. ;p

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 23. Data: 2009-06-01 10:35:26
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    juhass pisze:

    > Jak widze herleja to też uciekam. Boje się że nie wyhamuje. ;p

    No i prawidlowo

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 24. Data: 2009-06-01 10:42:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Mam wstret do Hond V4. Wystarczy ? Nabawilem sie go ujezdzajac VF1100C i
    > VF750F.

    Aha, softczopery z miernymi podwoziami i silnikami z chorobami wieku
    dziecięcego. To tak jakby ktoś powiedział że V-Rod jest chujowy mając do
    dyspozycji doświadczenia z Knuckleheada.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2009-06-01 11:03:35
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 31 May 2009 13:58:00 -0700
    AlF wrote:

    > chodzi o strone mechaniczna?

    Chciałem o to samo zapytać.
    Czy może o duży moment hamujący i Ci dupa odjechała na rondzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 26. Data: 2009-06-01 11:27:41
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:

    > Aha, softczopery z miernymi podwoziami i silnikami z chorobami wieku
    > dziecięcego. To tak jakby ktoś powiedział że V-Rod jest chujowy mając do
    > dyspozycji doświadczenia z Knuckleheada.

    Alez wujku !! VF750F byla w swoich czasach rasowa wyscigowka ! To jako
    jej nastepca powstal wlasnie VFR.

    A tak serio to wole albo R4 albo V2. V4 to jakies takie dziwne dla mnie
    jest.

  • 27. Data: 2009-06-01 16:08:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Alez wujku !! VF750F byla w swoich czasach rasowa wyscigowka !

    A, fakt. Zmyliłeś mnie tą 1100.

  • 28. Data: 2009-06-01 19:23:56
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-31 18:30:59 +0200, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:

    > Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
    > o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić
    > uwagę? :-)

    Na to ile brat ma wzrostu. Mi przy 185 cm na małej SV-ce nie było za
    wygodnie. No ale ja nie lubię mieć kolan pod brodą (znaczy letko
    zrypane mam).

  • 29. Data: 2009-06-02 09:08:16
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 1 Cze, 10:54, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > ze co kurwa? chyba jeden z tanszych, budzetowych moturow ktory ma
    > zajebiste aspiracje, ale fabryka przyoszczedzila

    Tani, jak rozumiem to mankament?

    p.

  • 30. Data: 2009-06-02 09:40:22
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "piotr. wanat" <p...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > Tani, jak rozumiem to mankament?

    Pracyzujac: "tani" a "wytaniony" to spora roznica. Nie jest dobrze gdy
    ksiegowi przekrzycza inzynierow.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj