  • 1. Data: 2009-05-31 12:58:54
    Temat: MotoGP Wlochy
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Niesamowity wyscig, jesli ktos nie mial okazji
    to warto poszukac gdzies w sieci.
    Rewelacja!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 2. Data: 2009-05-31 15:39:59
    Temat: Re: MotoGP Wlochy
    Od: mech <"mech^no..spam^"@vp.pl>

    Dnia Sun, 31 May 2009 14:58:54 +0200, Spider A.J. napisał(a):

    > Niesamowity wyscig, jesli ktos nie mial okazji
    > to warto poszukac gdzies w sieci.
    > Rewelacja!

    Zgadzam się, emocje były do samego końca :) A największe wrażenie zrobił na
    mnie Melandri na swoim kawasaki - w pierwszej części wyścigu (na oponach
    "wet") był po prostu niesamowity. Szkoda, że po zmianie motocykla szło mu
    dużo gorzej.

  • 3. Data: 2009-05-31 16:26:57
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Spider A.J."
    Niesamowity wyscig, jesli ktos nie mial okazji
    > to warto poszukac gdzies w sieci.
    > Rewelacja!

    Oj dzialo sie do samego konca...KS mial sporo farta...
    Jezdzcy Suzuki i Kawasaki pokazali ze potrafia...(Melandri na prywatnym
    czarnym Kawasaki wyprzedzajacy fabryczna Yamahe pod Doctorem, Vermulen i
    Capirex zupelnie bez kompleksow na niebiekich)
    VR chyba znow przekombinowal.

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 4. Data: 2009-05-31 17:15:12
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-05-31 18:26, Tytus napisał (a)::
> [...]
    > czarnym Kawasaki wyprzedzajacy fabryczna Yamahe pod Doctorem, Vermulen i
    > Capirex zupelnie bez kompleksow na niebiekich)

    A 250 ktoś widział? I te roszady między Passinim a Simoncellim? To było
    dopiero ciekawe.

    --
    MiT

  • 5. Data: 2009-05-31 21:10:47
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    > Niesamowity wyscig, jesli ktos nie mial okazji
    > to warto poszukac gdzies w sieci.
    > Rewelacja!

    gdzie teraz mozna ogladac motogp?

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 6. Data: 2009-06-01 06:07:27
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-05-31 23:10, Karambol napisał (a)::
    > Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    >>
    > gdzie teraz mozna ogladac motogp?

    Na pewno na sprotklubie.
    Dla zapominalskich w tygodniu jest kilka powtórek.

    Program na stronie:
    http://www.sportklub.pl/

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 7. Data: 2009-06-01 06:28:40
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "MiT" <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com> napisał w wiadomości

    > Na pewno na sprotklubie.
    > Dla zapominalskich w tygodniu jest kilka powtórek.
    >
    > Program na stronie:
    > http://www.sportklub.pl/

    No to lipa - na cyfrowym polsacie niema tego kanalu;/

  • 8. Data: 2009-06-01 06:51:15
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-06-01 08:28, Karambol napisał (a)::
    > Użytkownik "MiT" <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com> napisał w wiadomości

    > No to lipa - na cyfrowym polsacie niema tego kanalu;/

    To innych "na pewno" nie znam. Poszukaj na BBC. Na stronie mają o moto
    GP i nie tylko.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 9. Data: 2009-06-01 07:10:23
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    Nie wiem na ile jestes zdeterminowany ale dzis bede mial wyscig z Wloch i z
    tego wychodzi cala plyta dvd :)
    Wiec jakby co to pisz na priv

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika

  • 10. Data: 2009-06-01 08:39:00
    Od: mech <m...@v...pl>

    Karambol wrote:

    > No to lipa - na cyfrowym polsacie niema tego kanalu;/

    Jak nie masz innej możliwości to zawsze możesz zobaczyć przez neta, np.
    na stronie
    http://www.megawypas.pl/readarticle.php?article_id=1
    41
    albo poszukaj na http://justin.tv/

    Jakość co prawda nie ta sama jak w TV, ale dla zdesperowanych wystarczy :)

    Pozdrawiam,
    mech