  • 1. Data: 2009-05-31 16:30:59
    Temat: SV 650
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
    o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić
    uwagę? :-)

    http://allegro.pl/item648993715_suzuki_sv_650_n_rok_
    2007_przebieg_5_tys_pilne.html

    U 2-latka przebieg poniżej 6 kkm nie wygląda jakoś specjalnie
    nierealistycznie, w sumie, ale wie ktoś z jakimi oponami były
    sprzedawane SVki z 2007? :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 2. Data: 2009-05-31 16:41:09
    Temat: Re: SV 650
    Od: AlF <s...@g...com>

    Leszek Karlik wrote:
> [...]
    >

    > U 2-latka przebieg poniżej 6 kkm nie wygląda jakoś specjalnie
    > nierealistycznie, w sumie, ale wie ktoś z jakimi oponami były

    Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych
    kiedykolwiek.

  • 3. Data: 2009-05-31 16:45:14
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 31 May 2009 18:41:09 +0200, AlF <s...@g...com>
    wrote:

    [...]
    > Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych
    > kiedykolwiek.

    No, brat chciał sobie Ducati Monster kupić ale namówiłem go żeby sobie
    zobaczył i poczytał o SV650 i zmienił zdanie. :-))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 4. Data: 2009-05-31 16:47:59
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    AlF pisze:

    > jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek.

    Ze w sensie ze niby co ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-05-31 16:57:48
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Leszek Karlik wrote:
    Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
    o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić
    uwagę? :-)

    Zapach spalonej oliwy...koles ma malego DL - 7 miesiecznego ok.10kkm
    przebiegu i zuzywa wiecej oliwy niz moja Yamka po 150kkm.
    Podobno tam jakas odma sie zatyka i powstaje nadcisnienie...(tlumaczenie
    serwisu)
    To ten sam silnik - chodza tez informacje o malej trwalosci tych silnikow.

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 6. Data: 2009-05-31 16:59:35
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kuczu wrote:

    > Ze w sensie ze niby co ?

    ze w sensie ze w ogole ;-). czyli ze mi sie bardzo podobala jada na nim.

    polaczenie klasycznego wygladu, sportowych mozliwosci (u nas jest to
    bardzo popularny motocykl torowy - oczywiscie po pwwnych zmianach),
    ceny, wytrzymalosci, niskiej wagi, bardzo dobrego silnika ktory nie
    wibruje, ilosc dodatkow akcesoryjnych, etc

    gdybym jeszcze raz wybieral sprzet 4 lata temu to bym bral wlasnie
    SV-650. jak po zrobieniu 1400km na niej w ciagu dwoch dni przesiadlem
    sie na FZ-1 to myslalem ze cos sie zepsulo w Fazerze :-).

    ale niestety nikt mi nie zrwocil uwagi na SV-650 bo to byl za duzy
    sprzet na pierwsze moto - a w ogole za FZ-1 to dostalem taki opieprz
    tutaj ze hej.

    a to tylko takie IMHO refleksje po prawie 60kkm i czterech latach jazdy.

  • 7. Data: 2009-05-31 17:12:17
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    AlF pisze:

    > ze w sensie ze w ogole ;-). czyli ze mi sie bardzo podobala jada na nim.

    Czyli powinienes napisac "wedlug mnie to najfajniejszy motocykl".
    Sugerowanie ze to najlepsy motocykl na swiecie jest be. Ja na ten
    przyklad na SV czulem sie zle i mialem wrazenie ze to nie jedzie.

  • 8. Data: 2009-05-31 17:15:40
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kuczu wrote:

    > Czyli powinienes napisac "wedlug mnie to najfajniejszy motocykl".
    > Sugerowanie ze to najlepsy motocykl na swiecie jest be. Ja na ten
    > przyklad na SV czulem sie zle i mialem wrazenie ze to nie jedzie.

    fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych
    kiedykolwiek."

    jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z
    najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych

    a teraz nacisnij ctrl-c i ctrl-v 100x

  • 9. Data: 2009-05-31 17:18:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    AlF pisze:

    > fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych
    > kiedykolwiek."

    A jakie sa te pozostale ? No i ile ich jest ?

  • 10. Data: 2009-05-31 17:21:12
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 31 May 2009 19:18:47 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    [...]
    > A jakie sa te pozostale ? No i ile ich jest ?

    Podejrzewam że FZ-1 się do nich zalicza. ;-) Anyway, nie wiem o co się
    czepiasz, napisał "IMHO". FYI. HTH. HAND. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650