  • 1. Data: 2009-05-31 17:52:13
    Temat: drugie kroki na torze
    Od: AlF <s...@g...com>

    Czesc,

    po kilku probnych wizytach na torze stwierdzilem ze chce wiecej.
    Wybralem sie ze znajomymi
    http://picasaweb.google.com/spamgrinder.trylater/Arr
    oyoSeco# na bardzo
    fajny tor polozony na srodku pustyni w stanie Nowy Meksyk, na wysokosci
    prawie 1500m nad poziom morza.

    Tutaj calkowicie improwizowany filmik
    http://www.youtube.com/watch?v=ow1dQfmASvo .

    Bardzo ciekawe bylo ze FZ-1 byla zostawiana w tyle na prostej przez
    600tki na wtrysku. Po prostu niska gestosc powietrza. Ale i tak zabawy
    bylo bardzo duzo.

    Pozdr,
    Alf

  • 2. Data: 2009-05-31 18:30:01
    Temat: Re: drugie kroki na torze
    Od: El_Bandito <j...@g...com>

    On 31 Maj, 19:52, AlF <s...@g...com> wrote:
    > Tutaj calkowicie improwizowany filmikhttp://www.youtube.com/watch?v=ow1dQfmASvo.

    Cze
    Jak, jaka i gdzie przyczepiliscie kamere/aparat ?
    Wlasnie sie zastanawiam nad kupnem jakiejs cyfrowki/kamery do
    nagrywania na moto.
    I ciagle tez nie wiem gdzie i jak ja zamontowac (wiem sa specjalne
    uchwyty do montowania kamer na kierownicy, ale ja chcialbym z roznych
    ujec filmowac :) )

    --
    Pozdro
    El_Bandito

  • 3. Data: 2009-05-31 19:07:25
    Od: AlF <s...@g...com>

    El_Bandito wrote:

> [...]
    > I ciagle tez nie wiem gdzie i jak ja zamontowac (wiem sa specjalne
    > uchwyty do montowania kamer na kierownicy, ale ja chcialbym z roznych

    to byla totalna improwizacja. po prostu troche rzepa i plastikowe
    samozaciskajace sie paski (nie mam pojecia jak to po polsku)

    a przymocowalem do do crash padow/frame sliderow tu widac dobrze - po
    prawej stronie motocykla.

    http://picasaweb.google.com/spamgrinder.trylater/Aro
    und_lake_michigan#5295861823746579746

    przy wyzszych predkosciach troche trzeslo obrazem.

    tez szukam rozwiazania bardziej konkretnego.

    Pozdr,
    A.

  • 4. Data: 2009-05-31 19:21:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    AlF pisze:

    > plastikowe samozaciskajace sie paski (nie mam pojecia jak to po polsku)

    Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-05-31 20:56:56
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kuczu wrote:

    > Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

    zapisane ;-)

  • 6. Data: 2009-06-01 06:54:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisal w wiadomosci

    > Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

    o masz, ja to znam jako zipki :)

  • 7. Data: 2009-06-01 07:26:55
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Uzytkownik "Kuczu"
    Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

    Albo bzyki

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)

  • 8. Data: 2009-06-01 12:28:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AlF pisze:
> [...]
    >
    > Bardzo ciekawe bylo ze FZ-1 byla zostawiana w tyle na prostej przez
    > 600tki na wtrysku. Po prostu niska gestosc powietrza.

    A nie dlatego że moc podobna a one lżejsze ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-06-01 12:29:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Magic pisze:

    oyoSeco# na bardzo

    > A nie dlatego że moc podobna a one lżejsze ?

    A, no i przełożenia - dłubałeś coś czy latałeś na szosowych ?

  • 10. Data: 2009-06-01 16:12:17
    Od: JerrryD <j...@p...dot.onet.dot.pl>

    Kuczu pisze:

    > Trytki lub trytytki. Zapisz sobie na przyszlosc :)

    Albo nawet trytytytki. To chyba zależy od długości ;)

    A po niepolsku to strapy chyba.

    --
    Pozdrawiam,
    JerrryD