  • 11. Data: 2009-05-31 17:29:11
    Temat: Re: SV 650
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Podejrzewam że FZ-1 się do nich zalicza. ;-)

    Na pewno :)

    > Anyway, nie wiem o co się
    > czepiasz, napisał "IMHO". FYI. HTH. HAND. :-)

    nie znam sie na tych nowoczesnych skrotach. Ja prosty
    trzydziestoparolatek jestem.

    A dla mnie 20 lat temu najlepszym motocyklem na swiecie byla Yamaha
    Tenere. Bo byl to pierwszy japonski motocykl jaki zobaczylem na zywo
    podczas pierwszej w zyciu wycieczki do Berlina Zachodniego :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 12. Data: 2009-05-31 17:34:42
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kuczu wrote:

    > A jakie sa te pozostale ? No i ile ich jest ?

    z mojego punktu subiektywnego widzenia to; KLR650, duzy GS, SV-650,
    (moze) FZ-1, DRZ-450, stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu),
    StreetTriple, idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek), R1,
    jakis HD (choc na nich sie nie znam). Kolejnosc nie ma znaczenia. Jakos tak.

    Znalazlo by sie pewno kilka katagorii. problem jest taki ze jest duzo
    bardzo dobrego sprzetu ;-). ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie
    przyjely, prawda?

  • 13. Data: 2009-05-31 17:49:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    AlF pisze:

    > z mojego punktu subiektywnego widzenia to;

    > KLR650,

    Tragiczny motocykl. Mialem

    > duzy GS

    tzn ?

    > (moze) FZ-1,

    brzydki

    > DRZ-450,

    Jak dla mnie za maly. Ale ja jezdzilem DR-Z 400. Podejrzewam ze 450 nie
    jest wiekszy.

    > stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu),

    Jak widze V4 Hondy to uciekam :)

    > StreetTriple

    955 tak, inne niekoniecznie

    > idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek),

    Jest i wersja S4 z silnikiem od 996

    > R1,

    w sumie RN09 ladne byly. Potem juz niekoniecznie. Ja tym jezdzic nie
    umiem bo sie nie moge ulozyc na tym maly zydelku.

    > jakis HD

    Biorac pod uwage kilkadziesiat modeli to malo precyzyjne :)

    > ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie przyjely, prawda?

    Bo byly albo za dobre albo za drogie :)

  • 14. Data: 2009-05-31 17:54:40
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kuczu wrote:

    > brzydki

    podzielam zdanie. plastiki z przodu sa ochydne. choc od tylnej i
    tylno-bocznej perspektywy wyglada bardzo fajnie.

    FZ-1 gen2 jest jeszcze gorsza.

    ale jezdzi sie bardzo fajnie.

  • 15. Data: 2009-05-31 17:55:56
    Od: AlF <s...@g...com>

    AlF wrote:
    > Kuczu wrote:

    > podzielam zdanie. plastiki z przodu sa ochydne. choc od tylnej i
    > tylno-bocznej perspektywy wyglada bardzo fajnie.

    http://picasaweb.google.com/spamgrinder.trylater/Slc
    #5329229808228319154

  • 16. Data: 2009-05-31 20:27:09
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 31 May 2009 19:49:40 +0200
    Kuczu wrote:

    > Jak widze V4 Hondy to uciekam :)

    A mógłbyś to rozwinąć?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 17. Data: 2009-05-31 20:32:16
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Sqeeb pisze:

    > A mógłbyś to rozwinąć?

    Mam wstret do Hond V4. Wystarczy ? Nabawilem sie go ujezdzajac VF1100C i
    VF750F.

  • 18. Data: 2009-05-31 20:58:00
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kuczu wrote:

    > Mam wstret do Hond V4. Wystarczy ? Nabawilem sie go ujezdzajac VF1100C i
    > VF750F.

    chodzi o strone mechaniczna?

  • 19. Data: 2009-05-31 21:13:19
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    AlF pisze:

    > idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek),
    Co sie okazuje dwózaworówki są lepsiejsze- wystarczy porównać ogłoszenia
    np w Niemczech,

    S4 i S4R łatwiej i taniej można kupić niż ich biedniejsze odpowiedniki,

    chociaż nowe kosztują sporo więcej
    > Znalazlo by sie pewno kilka katagorii. problem jest taki ze jest duzo
    > bardzo dobrego sprzetu ;-). ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie
    > przyjely, prawda?

    Wszystko jest dobre jak się podoba,dla mnie jest to najważniejsze "za"

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2009-06-01 08:54:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AlF napisał(a):
    > Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych
    > kiedykolwiek.

    ze co kurwa? chyba jeden z tanszych, budzetowych moturow ktory ma
    zajebiste aspiracje, ale fabryka przyoszczedzila

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki