  • Data: 2009-03-11 09:35:33
    Temat: Re: ST vs. FJR?
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 18:09, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    > To chyba wszystko. Więcej grzechów nie pamiętam, itd...
    Podziekowal, o to wlasnie mi chodzilo.

    > Najgorsze jest to, że trudno powiedzieć co to jest za motocykl. Ja miałem
    > wersję z owiewką. Czyli naked to nie jest i dla lubiących golasy odpada.
    > Pełen turystyk też to nie jest, bo ma za słabą ochronę przed wiatrem i brak
    > pełnej owiewki. Sportowych aspiracji ze względu na ramę i zawieszenie też
    > ten motocykl nie powinien mieć. Na miasto, też nie super bardzo, bo są
    > lżejsi.  Czyli taka uniwerslaność do wszystkiego i niczego.
    Ja bym go zakwalifikowal jednak do klasy sport-turystykow. Z jednym
    zastrzezeniem: niskobudzetowy wiec bez kilku fajerwerkow (rama,
    regulowana szyba i tym podobne). Ale placac +/- polowe ceny FJR/ST1300/
    GTR mozna sie z tym pogodzic.

    > PS. Dlatego mam nadzieję, że tak samo dobry silnik znajdę we fujarze, a do
    > tego lepszą ramę, hamulce i pełną owiewkę.
    IMO jest niewiele konstrukcji na rynku, ktore moga dorownywac
    silnikowi FJR. Chrzanic moc ale 136Nm robi swoje.

    > PS2. I żeby nie było. Byłem bardzo zadowolony z zakupu, jakim był Bandit. I
    > byłem mało szczęśliwy jak odjeżdżał na nim jego nowy właściciel.
    Nawet nie wiedzialem, ze pogoniles :)

    pzdr, dr
    FJR/525