  • Data: 2009-04-10 15:40:10
    Temat: Re: ST vs. FJR?
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Kwi, 17:11, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    > No cóz, ja w B12 zrobiłem (q w zasadzie zrobiono mi) super sterlać i Garmina
    > miałem nad zegarami przy szybie.
    To se ne da. :)
    Natomiast rozwiazanie z RamMountem na nakretce od glowki ma te zalete,
    ze odbiornik mozesz ustawic jak Ci pasuje - albo zaslania Ci
    obrotomierz, albo predkosciomierz albo jeszcze co innego. Wada
    rozwiazania: dociagniecie tejze nakretki (a wymaga duzego momentu)
    wymaga demontazu polowki kiery. Nie ma z tym dramatu ale zaznaczyc
    warto.

    > No chyba żartujesz. B12 ma dużo wyżej środek ciężkości, przez co trudniej go
    > pochylić, a jak już leci, to musisz kontrolować np. gazem. Jak na zakręcie
    > masz "za szybko" jak na B12, to całośc zaczyna lekko płynąć.
    Nie wiedzialem, B12 znam tylko z Twoich opisow.

    > A tu jest dokładnie odwrotnie. Skręca sam, a na zakręcie możesz zrobić
    > wszystko.
    Ogolnie sie zgadzam. Rama jest sztywna jak cholera. Jak na taka mase
    kontrola bardzo latwa.

    > Mów co Ci nie pasuje. Może jeszcze do tego nie doszedłem :).
    Moim zdaniem zawias moglby byc sztywniejszy. Drynda potrafi sie
    zabujac na nierownosci asfaltu w szybkim winklu (160-180, dwupasmowka,
    brak innych pojazdow w poblizu). Sprawe wezykowania z trzema kuframi
    pewnie juz znasz. ABS dziala jakby byl wyjety z FJ (ale i tak bym go
    nie wylaczyl). Potrafi wpie*dolic sporo paliwa i gumy z opon :). O
    ciut za malo sportowej pozycji nie bede dyskutowal bo to kwestia gustu
    (ale na to juz mam pomysl, chyba ze wczesniej ja sprzedam). Padajacy
    TPS (nie wiem czy Twoj rocznik ma juz poprawiony) i napinacz lancuszka
    rozrzadu to takie pierdoly. Zbyt mala ilosc informacji na komputerze
    jak na drynde tej klasy tez irytuje. Zdecydowanie brakuje szostki.
    Immo rozladowuje akumulator - uwazaj i dbaj bo Yuasa kosztuje cos kolo
    7 setek (sic!). Poza tym to ja lubie. :)

    > Ja tam nie jestem z tych co to uważają, że to co mają to jest najlepsze. I
    > widzę te parę (przynajmniej na razie) detali, które mi nie pasują, ale co do
    > prowadzenia to nie mam zastrzeżeń.
    Dla mnie najwieksza zaleta Fujary jest silnik - mimo ww. wad. Momentu
    jest zawsze pod dostatkiem a to bardzo sobie cenie.

    pzdr, dr
    FJR/525