  • Data: 2009-04-09 18:01:33
    Temat: Re: ST vs. FJR?
    Od: "Mystik" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6307baf3-2c08-4d87-b0ba-e5c8978ca424@e18g2000yq
    o.googlegroups.com...
    On 10 Mar, 18:09, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    >IMO jest niewiele konstrukcji na rynku, ktore moga dorownywac
    >silnikowi FJR. Chrzanic moc ale 136Nm robi swoje.

    No to teraz mogę coś dodać, ale już z punktu widzenia kierowcy FJR-y (model
    RP11) :).

    Co do FJR-y, to na plus (w stosunku do B12S) mogę zaliczyć :
    1. Przecudne prowadzenie. Motocykl słucha intencji kierowcy i wykonuje je w
    mgnieniu oka. Aż się wierzyć nie chce, że motocykl ważący prawie 290kg
    prowadzi się tak lekko. Może to przez wprawkę po B12S, ale różnica jest
    kolosalna.
    2. Bardzo skuteczny hamulec tylny.
    3. Regulowana szyba pozwala na bieżącą korektę strugi.
    4. Da się nią jechać dość długo naprawdę szybko.
    5. Dobrze skonstruowane oryginalne kufry boczne.

    Na minus natomiast kilka denerwujących drobiazgów:
    1. Zegar 12 godzinny
    2. Refleksy świetlne od lampek kierunkowskazów przy zegarach
    3. Ochrona przed wiatrem średnia (jak do moje postury to szyba mogłąby być
    szersza).
    4, Te 136Nm może i ma, ale poniżej 2000obr/min B12S lepiej się zbiera. Wyżej
    (tak około 2500-3000) już jest OK.
    5. Gdzie ja zainstaluję Garmina :( (wersja z mocowaniem na kierownicy mi nie
    odpowiada).
    6. Schowek pod siedzeiniem malusieńki.

    A tak w ogóle, to jest to mega wypas :).

    pozdr.
    Mystik - banan od ucha do ucha.