  • Data: 2009-04-10 16:48:20
    Temat: Re: ST vs. FJR?
    Od: "Mystik" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:db25b787-edc6-44de-bd8f-0cf426ec9ff6@p11g2000yq
    e.googlegroups.com...
    On 10 Kwi, 17:11, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    >Moim zdaniem zawias moglby byc sztywniejszy. Drynda potrafi sie
    > zabujac na nierownosci asfaltu w szybkim winklu (160-180, dwupasmowka,
    > brak innych pojazdow w poblizu).

    No do tego jeszcze nie doszedłem.

    > Sprawe wezykowania z trzema kuframi

    Słyszałem. Na razie nie doświadczyłem.

    > ABS dziala jakby byl wyjety z FJ (ale i tak bym go
    > nie wylaczyl).

    Nie mam :).

    > Potrafi wpie*dolic sporo paliwa i gumy z opon :). O

    Ale to dopiero powyżej 200 :).

    > Padajacy
    > TPS (nie wiem czy Twoj rocznik ma juz poprawiony)

    To wymieniali bezpłatnie.

    > Zbyt mala ilosc informacji na komputerze
    > jak na drynde tej klasy tez irytuje.

    W nowych masz i spalanie i wskaźnik biegu.

    > Zdecydowanie brakuje szostkę.

    No to tak jak we wszystkich tego typu motocyklach. W B12 też brakowało.
    Nawet bardziej.

    > Immo rozladowuje akumulator - uwazaj i dbaj bo Yuasa kosztuje cos kolo
    > 7 setek (sic!). Poza tym to ja lubie. :)

    No akumulator mam do wymiany. Kosztuje co prawda nie 700, ale 400. Pomimo
    tego to jakaś masakra. Nie ma odpowiednika np. VARTY?

    > Dla mnie najwieksza zaleta Fujary jest silnik - mimo ww. wad. Momentu
    > jest zawsze pod dostatkiem a to bardzo sobie cenie.

    Z wyjątkiem przedziału poniżej 2000obr/min :).

    pozdr.
    Mystik