  • 61. Data: 2013-06-17 13:47:45
    Temat: Re: SSD vs HD
    Od: "LPPL" <l...@u...pl>

    Uzytkownik "Yerine Ictimai"
    > LPPL wrote:

    > To nie ma juz innych MOTYWACJI aby ruszyc tylek gdziekolwiek?

    Jest jedna, a na imie jej seks. Ale w stanie niewazkosci strasznie trudno
    jest go uprawiac!

    > Open Source - jak to sie ma do chciwosci?

    To udostepnianie oprogramowania, które z jakis tam wzgledów przegralo
    marketingowy wyscig zbrojen. A poniewaz w tej branzy produkty starzeja sie
    szybciej niz Idee, wypuszczenie ich na rynek pozwala dokopac konkurencji
    przed nastepnym atakiem, albo po prostu zawistnie, w jakims tam stopniu,
    zemscic sie za swoja porazke;)

    > Ta, ten obecny tez ma swoje dobre strony

    I pewnie ten przyszly tez bedzie mial...

    > - po drugie, dobrych stron jest tyle samo jezeli nie mniej, tyle ze
    > innych,

    Jedna z nich jest to, ze kiedys jadlem banany szesc razy w roku (bo byly
    niedostepne) a teraz tylko dwa (bo mi sie przejadly)

    > Prawdodpodobnie gdyby istnial ZSRR to teraz otrzymywalbys ode mnie
    > moje posty z bazy na Marsie a w okolo lazilyby usluzne cyborgi. ;)

    Gdyby ZSRR istanial, to jedynym komputerem do zastoswan domowych bylaby
    konsola z gra "nu zajec pagadi", telefon komórkowy bylby jeden na cale
    osiedle (zamontowany na lancuchu w budce telefonicznej) a na Marsa (a raczej
    na jego opakowanie) to móglbys popatrzec przez szybe pewexu - ew. czasem
    nawet owa szybe ukradkiem polizac...

    Albo sie myle i naprawde siedzialbys w tej bazie razem z komandirem i
    pisalibyscie posty na klawiaturze w cyrylicy podlaczonej do Odry 1305
    zajmujacej trzy pietra, albo dzwonilibyscie z komórki, której bateria miesci
    sie w teczce, a ten drugi bylby tam tylko po to, zeby monotonnym glosem
    powtarzac co chwila: Rozmowa kontrolowana, rozmowa kotrolowana...
    A wokól bazy lazilby usluzny Marsochod (na licencji Lunochoda). sterowany z
    ziemi i uzbrojony po uszy, aby wam wyperswadowac ew. wycieczke do strefy
    amerykanskiej;>

    --
    LPPL

  • 62. Data: 2013-06-17 19:19:34
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    LPPL wrote:
    > Uzytkownik "Yerine Ictimai"

    Przypuszczam, ze sa inne: chec POZNAWANIA, chec doswiadczenie PRZYGOD,
    chec
    Jednak sporo tu zalezey od systemu WYCHOWYWANIA mlodziezy!

    > Jest jedna, a na imie jej seks.

    Taa..., przy obecnym systemie wychowywania wychowankowie, szczegolnie
    po tysiacu "imprezach" tudziez melanzach, staja wobec doroslego zycia
    z ostalymi dwoma juz tylko ZWOJAMI w mozgu:
    - jeden odpowiedzialny za SEKS,
    - drugi odpowiedzialny za KASE!

    i juz wiecej nie uswiadczysz!
    Porownaj natomiast studentow z BIALORUSI (tej obecnej) przeciez to
    ARYSTOKRACJA!!! (porownoujac do tego CHAMSTWA z polskich niby-
    uczelni).

    > To udostepnianie oprogramowania, ktore z jakis tam wzgledow przegralo
    > marketingowy wyscig zbrojen. A poniewaz w tej branzy produkty starzeja sie
    > szybciej niz Idee, wypuszczenie ich na rynek pozwala dokopac konkurencji

    sorki, lecz jaka KONKURENCJE Ty jeszcze widzisz w dziedzinie
    WINDOWS ???

    > Gdyby ZSRR istanial, to jedynym komputerem do zastoswan domowych bylaby
    > konsola z gra "nu zajec pagadi", telefon komorkowy bylby jeden na cale
    > osiedle (zamontowany na lancuchu w budce telefonicznej)

    Ty po prostu nieslusznie zakladasz, ze jakikolwiek postep w tamtym
    "bloku wschodnim" (z alternatywnego wszechswiata) sie by zastopowal.

    Tylko, ze w CHINACH w latach 1980 tez jedynym srodkiem transportu
    jakim dysponowano to ROWERY i furmanki.
    Takze w Wietnamie, czy Malezji...

    Jej... co tu mowic jak na moim Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w
    Kielcach z calej trzydziestosobowej grupy tylko JEDNA osoba wie co to
    Kuala-Lumpur i Petronas Tower !!!!!!
    Sorki - ale TAKA CIEMNOTE wprowadzil to do "Polski" dopiero "NOWY
    WSPANIALY USTROJ"!!!!!!

    > powtarzac co chwila: Rozmowa kontrolowana, rozmowa kotrolowana...

    Ty sobie cos pomyliles! Teraz w USA WSZYSTKO sie kontroluje!!!
    "PATRIOT ACT" - slyszales o czyms takim?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/USA_Patriot_Act
    http://en.wikipedia.org/wiki/Patriot_Act
    http://www.aclu.org/reform-patriot-act

    Takze w Polsce sie kontroluje, jednak OFICJALNIE nie wolno o tym
    mowic.

  • 63. Data: 2013-06-17 23:34:53
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

> [...]
    > Porownaj natomiast studentow z BIALORUSI
    > Teraz w USA WSZYSTKO sie kontroluje!!!
    > Takze w Polsce sie kontroluje, jednak OFICJALNIE nie wolno o tym

    Przepraszam, chyba wole rozmawiac o zasilaczach i ew. ksiezycu...

    --
    LPPL

  • 64. Data: 2013-06-18 13:16:42
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    LPPL wrote:
    > Przepraszam, chyba wole rozmawiac o zasilaczach i ew. ksiezycu...

    a o Petronas Towers? ;)

    http://www.petronastwintowers.com.my/
    w 1980r. mozna tam bylo zobaczyc tylko bambusowe chaty i rynsztoki

    a w Minsk bialoruski ma kilka linii metra, a Warszawa tylko jedna (i
    NAWET to o zmniejszonej czestotliwosci kursowania pociagow z braku
    ponoc kasy czy czegos-tam, chyba rozumu :P)

  • 65. Data: 2013-06-25 06:32:16
    Od: Janeo <j...@g...com>