  • 1. Data: 2013-06-08 13:43:28
    Temat: Rekrutacja do pracy a Facebook
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    Niedawno całkowicie usunąłem swoje konto. Planowałem od dawna, ale że w
    sumie nie miałem i nie mam nic do ukrycia, a skonfigurować konto
    potrafiłem, to zwlekałem z decyzją. I należałaby mi się chyba za to
    całkowita wazelina, jednak zastanawia mnie jedno:
    - czy polscy pracodawcy, oprócz CV, sprawdzają kandydatów również na FB?
    A jeśli tak, to co im mówi, jeśli się okazuje, że dana osoba konta nie
    posiada?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-06-08 13:59:55
    Temat: Re: Rekrutacja do pracy a Facebook
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    to chyba jasne, nie ma konta to nie żyje... (cytat DT)

  • 3. Data: 2013-06-08 14:15:18
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik $heikh el $hah napisał:
    > Niedawno całkowicie usunąłem swoje konto.

    Zdaje ci sie :)

> [...]
    > całkowita wazelina, jednak zastanawia mnie jedno:
    > - czy polscy pracodawcy, oprócz CV, sprawdzają kandydatów również na FB?

    Podobno tak.

    > A jeśli tak, to co im mówi, jeśli się okazuje, że dana osoba konta nie
    > posiada?

    Jesli w CV pisze, ze latwo nawiazuje kontakty, nie jest odludkiem, to
    moze byc podejrzane :D

    NTG
    111!!!

  • 4. Data: 2013-06-08 14:55:21
    Temat: Re: Rekrutacja do pracy a Facebook [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    $heikh el $hah pisze tak:

    > czy polscy pracodawcy, oprócz CV, sprawdzają kandydatów również na
    > FB?

    Większość z nich nie, bo nie potrafią wejść na zbuka. Nie wiedzą co to
    przeglądarka i nie wiedzą że jest ich kilka. Firefox, Opera, Chrome to
    im nic nie mówi. Potrafią jedynie wpisać w pasek adresu allegro i
    łotomoto.

    > A jeśli tak, to co im mówi, jeśli się okazuje, że dana osoba konta
    > nie posiada?

    No np że porządny gość, nie trwoni czasu w wirtualu, poważny monż i
    ojciec, dzieciary bawi od świtu do nocy, kąpie, kolana zalewa H2O2 itp.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-06-08 15:20:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-06-08 14:55, PiteR pisze:
    > No np że porządny gość, nie trwoni czasu w wirtualu, poważny monż i
    > ojciec, dzieciary bawi od świtu do nocy, kąpie, kolana zalewa H2O2 itp.
    No i nie będzie bite 8 godzin na pejsbuku siedział. Chociaż na kasie w
    Biedronce to i tak nierealne :->

    Maciek

  • 6. Data: 2013-06-08 22:17:17
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-08 14:15, Mr. Misio pisze:

    > Zdaje ci sie :)

    No ja wiem, że oni (kimkolwiek są) mają dostatecznie pojemne serwery,
    ale chodziło mi o to, że nie "dezaktywowałem", a "usunąłem".

    > Podobno tak.

    Wiem, że w niektórych krajach wręcz od tego zaczynają, bo w CV można
    sobie wpisać właściwie wszystko, a czasami wystarczy rzut oka na profil
    danego osobnika, by go zdyskwalifikować na starcie.

    > Jesli w CV pisze, ze latwo nawiazuje kontakty, nie jest odludkiem, to
    > moze byc podejrzane :D

    Tu bym akurat polemizował, bo trudniej nawiązać kontakt w realu niż w
    sieci, więc wystarczy to ubrać w stosowne słowa. :)

    > NTG
    > 111!!!

    Ojwiemiprzepraszam, miało iść oczywiście na pregierz, ale może i lepiej,
    że poszło tu, bo tam o merytoryczną dyskusję jest dość trudno. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-06-08 22:29:32
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-08 15:20, Maciek pisze:
    > No i nie będzie bite 8 godzin na pejsbuku siedział.

    No, na pewno nie, bo ja w porywach popularności miałem na nim 30
    znajomych. ;) Zresztą konto założyłem właściwie tylko dlatego, że mój
    rocznik wolał się komunikować poprzez grupę na 'fejsie' niż skrzynkę
    mailową (jedną, jako drafty, czy maile wysyłane na ten jeden adres).
    Wcześniej byłem przeciwnikiem portali społecznościowych, aczkolwiek po
    założeniu konta zobaczyłem, że nie taki diabeł straszny, jeśli się go
    poprawnie skonfiguruje i nie poda wszystkich możliwych danych.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-06-08 22:33:04
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-08 14:55, PiteR pisze:
    > No np że porządny gość, nie trwoni czasu w wirtualu, poważny monż i
    > ojciec, dzieciary bawi od świtu do nocy, kąpie, kolana zalewa H2O2 itp.

    A z drugiej strony, w tych nielicznych znajomych, którzy mi pozostali po
    przeprowadzeniu czystek, były dwie poważne osoby, których 'znajomość'
    mogłaby potwierdzać to, co bym napisał w CV, aczkolwiek wątpię, by ew.
    pracodawcy do tego stopnia chciało się kogoś sprawdzać.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-06-09 00:00:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >- czy polscy pracodawcy, oprócz CV, sprawdzają kandydatów również na FB? A
    >jeśli tak, to co im mówi, jeśli się okazuje, że dana osoba konta nie

    W Twoim przypadku to ja by się martwił żeby usenetu nie sprawdzili ;)

  • 10. Data: 2013-06-09 00:43:02
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-09 00:00, Santana pisze:
    > W Twoim przypadku to ja by się martwił żeby usenetu nie sprawdzili

    "Na szczęście" Usenet umiera. ;)

    --