  • 31. Data: 2013-06-09 19:19:12
    Temat: Re: SSD vs HD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-09 18:01, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Na przedmieściach to normalka...
    > Nie każdy mieszka w blokowisku gdzie ma budkę z chlebem
    > za rogiem... W moich rejonach bez samochodu (lub choć rowera)
    > wiele nie zdziałasz.

    Podobnie jak u niektórych bez dysku. :-)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2013-06-09 20:04:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ...ale slabo dostepne w PL...

    Np. na allegro zatrzesienie.

  • 33. Data: 2013-06-09 21:30:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "gawfron" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Atarowca wal z gumowca! :P

    rolniku

  • 34. Data: 2013-06-09 22:37:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    > To jaki jest do miasta? ;)

    bede strzelal ze zwykly user bierze obecnie hdd 0,5-1TB

    skrocenie bootowania i wieksza plynnosc dzialania nie jest krytyczna bo
    komp sluzy do allegro, google, facebooka i filmow

  • 35. Data: 2013-06-10 10:40:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

    > ...ale slabo dostepne w PL...

    SSHD SEAGATE 500 GB 2,5" ST500LM000 5400 64MB
    SSHD SEAGATE 1TB 2,5" ST1000LM014 5400 64MB

    Leży tego pełno u nas na magazynie jak by co.

  • 36. Data: 2013-06-10 10:44:59
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Gdyż praktyka (a zapewne teoria też) mówi, że nie :-)

    Masz małą praktykę ...

    > Swego czasu padła mi elektronika (dysk raz był rozpoznawany przez BIOS,
    > raz nie, a jak nawet był to po chwili znikał), znalazłem praktycznie
    > bliźniaczy model, przełożenie elektroniki powodowało, że w ogóle był
    > niewidoczny.

    "praktycznie" = nie dobrałeś właściwego modelu tylko dobierałeś na oko ...

  • 37. Data: 2013-06-10 10:50:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Nie zrozumiałeś, ceny samolotów i helikopterów też spadają
    > a jednak samochód wygrywa z nimi tylko cenowo. Podobnie
    > zapowiada się z dyskami.

    Kiedyś po świecie podróżowało się na koniach, potem wyparły to samochody i
    statki a teraz w 99% są to samoloty ... nawet w naszym kraju jest mega
    wzrost przewozów lotniczych między miastami w samej Polsce bo nie jest
    opłacalna jazda przez pół dnia z jednego miasta do drugiego, konferencja na
    2h i powrót do domu ... cały dzień w dupę więc lepiej i szybciej polecieć
    samolotem, ceny często są na takim samym poziomie jak jazda autem w dwie
    strony.

  • 38. Data: 2013-06-10 12:42:11
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Mr. Misio nabazgrał(a):

    > SSHD SEAGATE 500 GB 2,5" ST500LM000 5400 64MB
    > SSHD SEAGATE 1TB 2,5" ST1000LM014 5400 64MB
    >
    > Leży tego pełno u nas na magazynie jak by co.

    Nie zaznaczylem, ale chodzilo mi o desktopowe, 3,5 calowe, 7200rpm.

  • 39. Data: 2013-06-10 12:51:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

    > Nie zaznaczylem, ale chodzilo mi o desktopowe, 3,5 calowe, 7200rpm.

    WD Raptor też był dektop a 2.5" :)

    Ale fakt, 3.5" brak ...

  • 40. Data: 2013-06-10 18:47:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > na 2h i powrót do domu ... cały dzień w dupę więc lepiej i szybciej
    > polecieć samolotem, ceny często są na takim samym poziomie jak jazda autem

    Jeśli to tylko konferencja to chyba najlepiej będzie zrobić video skype :-)