  • Data: 2013-06-17 13:47:45
    Temat: Re: SSD vs HD
    Od: "LPPL" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Yerine Ictimai"
    > LPPL wrote:

    > To nie ma juz innych MOTYWACJI aby ruszyc tylek gdziekolwiek?

    Jest jedna, a na imie jej seks. Ale w stanie niewazkosci strasznie trudno
    jest go uprawiac!

    > Open Source - jak to sie ma do chciwosci?

    To udostepnianie oprogramowania, które z jakis tam wzgledów przegralo
    marketingowy wyscig zbrojen. A poniewaz w tej branzy produkty starzeja sie
    szybciej niz Idee, wypuszczenie ich na rynek pozwala dokopac konkurencji
    przed nastepnym atakiem, albo po prostu zawistnie, w jakims tam stopniu,
    zemscic sie za swoja porazke;)

    > Ta, ten obecny tez ma swoje dobre strony

    I pewnie ten przyszly tez bedzie mial...

    > - po drugie, dobrych stron jest tyle samo jezeli nie mniej, tyle ze
    > innych,

    Jedna z nich jest to, ze kiedys jadlem banany szesc razy w roku (bo byly
    niedostepne) a teraz tylko dwa (bo mi sie przejadly)

    > Prawdodpodobnie gdyby istnial ZSRR to teraz otrzymywalbys ode mnie
    > moje posty z bazy na Marsie a w okolo lazilyby usluzne cyborgi. ;)

    Gdyby ZSRR istanial, to jedynym komputerem do zastoswan domowych bylaby
    konsola z gra "nu zajec pagadi", telefon komórkowy bylby jeden na cale
    osiedle (zamontowany na lancuchu w budce telefonicznej) a na Marsa (a raczej
    na jego opakowanie) to móglbys popatrzec przez szybe pewexu - ew. czasem
    nawet owa szybe ukradkiem polizac...

    Albo sie myle i naprawde siedzialbys w tej bazie razem z komandirem i
    pisalibyscie posty na klawiaturze w cyrylicy podlaczonej do Odry 1305
    zajmujacej trzy pietra, albo dzwonilibyscie z komórki, której bateria miesci
    sie w teczce, a ten drugi bylby tam tylko po to, zeby monotonnym glosem
    powtarzac co chwila: Rozmowa kontrolowana, rozmowa kotrolowana...
    A wokól bazy lazilby usluzny Marsochod (na licencji Lunochoda). sterowany z
    ziemi i uzbrojony po uszy, aby wam wyperswadowac ew. wycieczke do strefy
    amerykanskiej;>

    --
    LPPL