  • Data: 2014-12-08 16:59:52
    Temat: Re: SSD - czy dobrze podlączony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik atm ...@v...pl ...

    > Przerabialem nieco zblizona sytuacje z W8.1. Po zainstalowaniu
    > starownikow kontrolera na plycie dysk znaczaco zwalnial (jednak bylo
    > to mierzalne jedynie w benchmarku, "na oko" nie odczuwalne). W kazdym
    > razie sterowniki moga byc przyczyna.

    tutaj własciwie trudno mówic o zwalnianiu dysku.
    to raczej jest tak, ze pirzez pierwsze 10-20 minut komputer działa tak
    jakby cały czas sie wieszał.
    Przykładowo właczenie przegladarki trwa 5 minut.

    Po tym czaseie wszystko sie uspokaja i dziąła ok.
    Do ponownego restartu...

    Nic, oddaje dzis do sprawdzenia :)