    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Thu, 27 Sep 2012 05:49:45 -0700 (PDT)
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <6...@g...com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <9...@g...com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <60j7420ehm9s$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    From: Corran <c...@g...com>

    W dniu środa, 26 września 2012 14:09:44 UTC+2 użytkownik januszek napisał:

    > Znak kilka malych sklepow/firm, w ktorych po prostu spuszcza sie takich
    >
    > klientow niczym wode w toalecie... ;)

    No i o to właśnie chodzi.

    Przemek narzeka najogólniej rzecz biorąc na procedury, papierki i czekanie.

    Dla mnie problemem są sytuacje kiedy jakiś skurczybyk ci nie chce uznać gwarancji lub
    przyjmie dysk, który leży 3 miesiące na zapleczu "w serwisie" zanim zachce mu się go
    odesłać do producenta!

    Przemku, to że w Proline odesłali ci dysk do producenta to nic, schody się zaczynają
    kiedy serwisowanie czy wymiana ma być na ich koszt.

    Rozumiem twoje zarzuty ale nie do końca podzielam twój punkt widzenia. Ja tam bym się
    cieszył że chcieli ci tego Geforca wymienić na innego bo wcale nie musieli, bo w
    wielu firemkach jak czegoś nie muszą to, to poprostu pierdolą!

    Komputer który kupuje będzie stał w mieszkaniu w małym mieście, to też jest inna
    sytuacja niż kiedy mieszkałem we Wrocławiu.

    Krótko: wole kupić tam gdzie wiem jak mi coś padnie to to wymienią/naprawią (często
    trzeba poczekać, ale da się z tym żyć) niż w sklepie którego nie znam i mogą mnie po
    prostu olać (tym bardziej że kupuje wysyłkowo).