  • Data: 2012-09-27 16:46:25
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 05:49:45 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

    > No i o to właśnie chodzi.
    >
    > Przemek narzeka najogólniej rzecz biorąc na procedury, papierki i
    > czekanie.

    Czytałeś może jednak moje opisy przebojów z Komputronikiem? Jeżeli nie, to
    sugerowałbym jednak przeczytać.

    Jeżeli procedura jest debilna, to mam przy okazji siedzieć cichutko i nie
    komentować tego? Nie głosować portfelem i nie iść do kogoś, kto je ma
    sensowniej opracowane? Jaja sobie robisz?

    > Dla mnie problemem są sytuacje kiedy jakiś skurczybyk ci nie chce uznać
    > gwarancji lub przyjmie dysk, który leży 3 miesiące na zapleczu "w
    > serwisie" zanim zachce mu się go odesłać do producenta!
    >
    > Przemku, to że w Proline odesłali ci dysk do producenta to nic, schody
    > się zaczynają kiedy serwisowanie czy wymiana ma być na ich koszt.

    Wysłałem do Proline dysk znajomej - AFAIR Seagate. Czy odsyłali do
    producenta, czy nie - tego nie wiem. Wiem, że w 5 dni dysk był wymieniony.

    > Rozumiem twoje zarzuty ale nie do końca podzielam twój punkt widzenia. Ja
    > tam bym się cieszył że chcieli ci tego Geforca wymienić na innego bo
    > wcale nie musieli, bo w wielu firemkach jak czegoś nie muszą to, to
    > poprostu pierdolą!

    Łaskę mi robią? Bo mnie się jednak wydaje, że pewne obowiązki to jednak
    sprzedawca ma.

    (ciach...)
    > Krótko: wole kupić tam gdzie wiem jak mi coś padnie to to
    > wymienią/naprawią (często trzeba poczekać, ale da się z tym żyć) niż w
    > sklepie którego nie znam i mogą mnie po prostu olać (tym bardziej że
    > kupuje wysyłkowo).

    Ja również. Wolę jednak kupować tam, gdzie traktuje się mnie jak klienta, a
    nie petenta, co dupę zawraca.

    [ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
    [ chwalić. (JoeMonster.org) ]