-
Data: 2012-09-27 16:46:25
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 27 Sep 2012 05:49:45 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
>> Znak kilka malych sklepow/firm, w ktorych po prostu spuszcza sie takich
>>
>> klientow niczym wode w toalecie... ;)
>
> No i o to właśnie chodzi.
>
> Przemek narzeka najogólniej rzecz biorąc na procedury, papierki i
> czekanie.
Czytałeś może jednak moje opisy przebojów z Komputronikiem? Jeżeli nie, to
sugerowałbym jednak przeczytać.
Jeżeli procedura jest debilna, to mam przy okazji siedzieć cichutko i nie
komentować tego? Nie głosować portfelem i nie iść do kogoś, kto je ma
sensowniej opracowane? Jaja sobie robisz?
> Dla mnie problemem są sytuacje kiedy jakiś skurczybyk ci nie chce uznać
> gwarancji lub przyjmie dysk, który leży 3 miesiące na zapleczu "w
> serwisie" zanim zachce mu się go odesłać do producenta!
>
> Przemku, to że w Proline odesłali ci dysk do producenta to nic, schody
> się zaczynają kiedy serwisowanie czy wymiana ma być na ich koszt.
Wysłałem do Proline dysk znajomej - AFAIR Seagate. Czy odsyłali do
producenta, czy nie - tego nie wiem. Wiem, że w 5 dni dysk był wymieniony.
> Rozumiem twoje zarzuty ale nie do końca podzielam twój punkt widzenia. Ja
> tam bym się cieszył że chcieli ci tego Geforca wymienić na innego bo
> wcale nie musieli, bo w wielu firemkach jak czegoś nie muszą to, to
> poprostu pierdolą!
Łaskę mi robią? Bo mnie się jednak wydaje, że pewne obowiązki to jednak
sprzedawca ma.
(ciach...)
> Krótko: wole kupić tam gdzie wiem jak mi coś padnie to to
> wymienią/naprawią (często trzeba poczekać, ale da się z tym żyć) niż w
> sklepie którego nie znam i mogą mnie po prostu olać (tym bardziej że
> kupuje wysyłkowo).
Ja również. Wolę jednak kupować tam, gdzie traktuje się mnie jak klienta, a
nie petenta, co dupę zawraca.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
[ chwalić. (JoeMonster.org) ]
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.12 16:46 Przemysław Ryk
- 27.09.12 18:41 Chris
- 07.03.14 13:28 p...@g...com
- 07.03.14 13:48 Chris
- 07.03.14 17:02 Dawid
Najnowsze wątki z tej grupy
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=