eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL › Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Michal <u...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Fri, 17 Aug 2012 09:37:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <k0ksbe$94q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j5he$erc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j836$as3$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-209-134-8.free.aero2.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345189039 9370 37.209.134.8 (17 Aug 2012 07:37:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Aug 2012 07:37:19 +0000 (UTC)
    X-User: m.bien
    In-Reply-To: <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20120713 Thunderbird/14.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1215922
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-16 22:44, Przemysław Ryk pisze:
    >> Pewnie na takiej, że oni nie mają ze mną żadnej umowy, w żaden sposób
    >> nie zobowiązali się tego ze mną załatwiać oraz żaden przepis polskiego
    >> prawa im tego nie nakazuje. Czyli pozostaje dobra wola której w tej sytuacji
    >> najwyraźniej nie mają.
    >
    > Coś mi się tak kojarzy, że w sytuacji nabywcy indywidualnego - gwarancja
    > producenta to jedno, rękojmia - to drugie. Niech mnie ktoś poprawi - bardzo
    > proszę - jeżeli się mylę.

    Niestety źle Ci się wydaje. Rekojmia w obrocie konsumenckim nie istnieje
    w PL już blisko 10 lat, w profesjonalnym występuje szczątkowo, bo
    najczęściej się ją wyłacza, zresztą zarowno rękojmia jak i obencna
    ustawowa zgodność z umową łaczy konsumenta tylko na linii
    konsument-bezpośredni sprzedawca, a regres w stosunku do poprzednich
    sprzedawców dotyczy tylko sprzedawcy.

    Pytam o gwarancję, bo naczytałem się jak intel zlewa RMA od konsumentów
    - wymaga przesłąnia go przez resellera. To że u seagate i samsunga
    sprawdza się w razie "godziny W" numer seryjny, wypełnia RMA i wysyła
    dysk wiepm - z 10 lat temu sam to przerabiałem. Kolejny plus samsunga vs
    intel w PL.

    A co do kupowania w małych sklepach - nie lubię kupować części
    komputerowych w saturnach / MM itp - zresztą mają one ich mały wybór i
    ceny z kosmosu (głupi kabel usb po 70 zł itp?). Większość sklepów w
    przejściach przy GUS istnieje kilkanaście lat, wygodne jest że jest ich
    sporo w jednym miejscu, więc odpada jeżdżenie po calym mieście za
    duperelami, więc opowieści o Jasiu można sobie w buty wsadzić.
    Ostrożności jednak nigdy za wiele.


    --
    /MB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: