eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Fri, 17 Aug 2012 07:52:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <k0km65$sg0$2@inews.gazeta.pl>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: horiz0n.neozdrada.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345182725 29184 193.106.129.2 (17 Aug 2012 05:52:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Aug 2012 05:52:05 +0000 (UTC)
    X-User: administratorinternetu
    In-Reply-To: <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:14.0) Gecko/20120713 Thunderbird/14.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1215915
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.08.2012 17:01, chochlik_drukarski pisze:
    >
    > Użytkownik "Imię i nazwisko" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    > news:k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl...
    >> W dniu 16-08-2012 11:31, Michal pisze:
    >>> Niewątpliwie zaletą SSD Intela z serii 520 jest 5 lat gwarancji
    >>> producenta, co jest IMHO ważne zwłaszcza przy tak zawodnej technologii
    >>> jak dyski SSD (tu na szczęśce jeszcze 25 nm synchroniczne kości).
    >>>
    >>
    >> powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
    >> sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na
    >> www) i wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz
    >> nowy/naprawiony egzemplarz.
    >> przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung.
    >
    > Intel naprawia dyski seagate i samsung?
    >
    > A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii
    > i rozmowa
    > wyglądała tak:
    >
    > Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na gwarancji
    > reklamować bezpośrednio u Państwa ?
    > Oni: Nie, spierdalaj
    >
    >

    kto ci w ogole wmowil ze masz gdzies dzwonic, wchodzisz na strone
    segate/samsun, bo seagate serwisuje te dyski. sprawdzasz po serialu czy
    ma gwarancje, jesli ma to samo ci zaproponuje wypelnienie rma i po sprawie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: