eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL › Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Thu, 16 Aug 2012 18:45:59 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <k0j836$as3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j5he$erc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    NNTP-Posting-Host: 89.174.98.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345135526 11139 89.174.98.254 (16 Aug 2012 16:45:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Aug 2012 16:45:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: etet1
    X-EsetScannerBuild: 11884
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1215895
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:sxcec8l8r5nd.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
    ...
    > Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:02:24 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):
    >
    > Rozumiem (trochę) sytuację, w której odsyłają Cię do producenta kupionego
    > notebooka - bo np. dyski w tym kanale dystrybucyjnym mogą mieć inne
    > warunki
    > gwarancji. W sytuacji, w której idziesz do sklepu, kupujesz dysk, dysk
    > pada
    > i przedstawicielstwo / serwis producenta Cię olewa? Na jakiej podstawie
    > prawnej?

    Pewnie na takiej, że oni nie mają ze mną żadnej umowy, w żaden sposób
    nie zobowiązali się tego ze mną załatwiać oraz żaden przepis polskiego
    prawa im tego nie nakazuje. Czyli pozostaje dobra wola której w tej sytuacji
    najwyraźniej nie mają.

    > Nie, żebym oblatany na wszystkie strony w prawie był - po prostu ciekawość
    > moja. Ja w każdym razie na tekst ,,takie mamy zasady" wypaliłbym, że ja też
    > mam swoje zasady - m.in. sprzęt padnięty oddaję bezpośrednio do serwisu
    > producenta...

    Też zupełnie nie jestem oblatany ale tym tematem się interesuje i nie
    spotkałem
    się do tej pory z niczym czym można by się w tej sytuacji podeprzeć. Jeśli
    ktoś zna przepis mówiący o tym, że producent/dystrybutor/ktokolwiek kto
    nie jest bezpośrednim sprzedawcą w stosunku do mnie coś musi to chętnie
    przeczytam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: