  • Data: 2012-08-16 18:14:53
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:02:24 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

    > "Takie mamy zasady. Proszę udać się do sklepu w którym kupił Pan dysk. Czy
    > mogę jeszcze w czymś pomóc?"

    Wiesz - mnie kiedyś Orange też próbowało wmówić, że podpisana przez nich
    umowa cesji jest nieważna, bo ,,na naszej stronie jest zapis, że takiej
    operacji można dokonać minimum pół roku po podpisaniu umowy na warunkach
    promocyjnych". Ja mało zajadów za śmiechu nie dostałem, a znajomemu
    prawnikowi oczy się od razu świeciły.

    Rozumiem (trochę) sytuację, w której odsyłają Cię do producenta kupionego
    notebooka - bo np. dyski w tym kanale dystrybucyjnym mogą mieć inne warunki
    gwarancji. W sytuacji, w której idziesz do sklepu, kupujesz dysk, dysk pada
    i przedstawicielstwo / serwis producenta Cię olewa? Na jakiej podstawie
    prawnej?

    Nie, żebym oblatany na wszystkie strony w prawie był - po prostu ciekawość
    moja. Ja w każdym razie na tekst ,,takie mamy zasady" wypaliłbym, że ja też
    mam swoje zasady - m.in. sprzęt padnięty oddaję bezpośrednio do serwisu
    producenta...

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]