eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.
    POSTED!not-for-mail
    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Thu, 16 Aug 2012 18:14:53 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 35
    Sender: p...@g...com
    Message-ID: <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j5he$erc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1345133946 13548 89.75.149.9 (16 Aug 2012 16:19:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Aug 2012 16:19:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1215894
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:02:24 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

    >> (ciach...)
    >>> A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii
    >>> i rozmowa wyglądała tak:
    >>>
    >>> Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na
    >>> gwarancji reklamować bezpośrednio u Państwa ? Oni: Nie, spierdalaj
    >>
    >> A jakąś podstawę podano?
    >
    > "Takie mamy zasady. Proszę udać się do sklepu w którym kupił Pan dysk. Czy
    > mogę jeszcze w czymś pomóc?"

    Wiesz - mnie kiedyś Orange też próbowało wmówić, że podpisana przez nich
    umowa cesji jest nieważna, bo ,,na naszej stronie jest zapis, że takiej
    operacji można dokonać minimum pół roku po podpisaniu umowy na warunkach
    promocyjnych". Ja mało zajadów za śmiechu nie dostałem, a znajomemu
    prawnikowi oczy się od razu świeciły.

    Rozumiem (trochę) sytuację, w której odsyłają Cię do producenta kupionego
    notebooka - bo np. dyski w tym kanale dystrybucyjnym mogą mieć inne warunki
    gwarancji. W sytuacji, w której idziesz do sklepu, kupujesz dysk, dysk pada
    i przedstawicielstwo / serwis producenta Cię olewa? Na jakiej podstawie
    prawnej?

    Nie, żebym oblatany na wszystkie strony w prawie był - po prostu ciekawość
    moja. Ja w każdym razie na tekst ,,takie mamy zasady" wypaliłbym, że ja też
    mam swoje zasady - m.in. sprzęt padnięty oddaję bezpośrednio do serwisu
    producenta...

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: