eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL › Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Thu, 16 Aug 2012 17:01:34 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.174.98.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345129260 10420 89.174.98.254 (16 Aug 2012 15:01:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Aug 2012 15:01:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: etet1
    X-EsetScannerBuild: 11882
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1215891
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Imię i nazwisko" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    news:k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 16-08-2012 11:31, Michal pisze:
    >> Niewątpliwie zaletą SSD Intela z serii 520 jest 5 lat gwarancji
    >> producenta, co jest IMHO ważne zwłaszcza przy tak zawodnej technologii
    >> jak dyski SSD (tu na szczęśce jeszcze 25 nm synchroniczne kości).
    >>
    >
    > powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
    > sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www) i
    > wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
    > egzemplarz.
    > przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung.

    Intel naprawia dyski seagate i samsung?

    A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii i
    rozmowa
    wyglądała tak:

    Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na gwarancji
    reklamować bezpośrednio u Państwa ?
    Oni: Nie, spierdalaj


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: