  • 1. Data: 2009-05-22 11:37:05
    Temat: [SPRZEDAM] Sigma 70-300 DG APO
    Od: "pekal26" <p...@p...onet.pl>

    Sprzedam w idealnym stanie obiektyw Sigma 70-300 DG APO + Filtr UV + Soczefka
    Macro +10.
    Cena 600zł

  • 2. Data: 2009-05-22 11:39:17
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Sigma 70-300 DG APO
    Od: p...@p...onet.pl

    > Sprzedam w idealnym stanie obiektyw Sigma 70-300 DG APO + Filtr UV + Soczefka
    > Macro +10.
    > Cena 600zł
    >
    > --
    Mocowanie do Canona oczywiscie

  • 3. Data: 2009-05-22 11:54:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    p...@p...onet.pl pisze:
> [...]

    Tak z ciekawości - do czego w tym zestawie soczeWka makro +10??? Bo ja
    widzę zastosowanie wyłącznie dla +1. +2 już mocno degraduje
    rozdzielczość i wprowadza bardzo wyraźną aberrację, ale jeśli i tak
    mocno kadrujemy centrum, to da się przeboleć. Natomiast dla +4, czy +10
    widzę zastosowanie tylko do rozpalania ogniska i palenia mrówek ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-05-22 12:27:56
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 22 maj (piątek), gdy o godz. 13:54 *"Paweł W."* napisał(a):

    > widzę zastosowanie tylko do rozpalania ogniska i palenia mrówek ;)

    No właśnie, jak człowiek w plenerze i głodny to sobie mrówek troche upiecze
    :).

    --
    Krasnal...

  • 5. Data: 2009-05-22 12:46:36
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > "A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też
    > pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.
    soczewke dorzucam jako gratis, nie koniecznie do tego obiektywu, po prostu
    pozbywam sie sprzetu.W tej cenie moge dorzucić jeszcze karte CF 2GB

  • 6. Data: 2009-05-22 12:48:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    > soczewke dorzucam jako gratis, nie koniecznie do tego obiektywu, po prostu
    > pozbywam sie sprzetu.W tej cenie moge dorzucić jeszcze karte CF 2GB

    A widzisz, ja się nie licytowałem, bo mam tę Sigmę, tylko zastanawiałem
    się, czy przypadkiem nie wpadłeś na jakiś ciekawy sposób zastosowania
    tej soczewki. :)
    No ale dobra, niech inni mają tę kartę 2GB gratis. Wreszcie coś
    użytecznego dołożyłeś :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.