  • 1. Data: 2009-05-22 08:45:59
    Temat: pora sprzedawac lustrzanki
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    http://www.fkn.pl/1,356,1975184,1,wiadomosc.html

    Normalnie telefon już wystarczy i ta czułość.

    wer

  • 2. Data: 2009-05-22 08:53:14
    Temat: Re: pora sprzedawac lustrzanki
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    b...@n...pl pisze:
    > http://www.fkn.pl/1,356,1975184,1,wiadomosc.html
    >
    > Normalnie telefon już wystarczy i ta czułość.

    A ja już wspominałem o 8mpx Samsungu, który nie jest w stanie na jednym
    zdjęciu sfotografować normalnej gazetowej strony A4 tak, żeby była
    czytelna. Czyli rzeczywista rozdzielczość to coś ok. 1mpx. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-22 09:43:03
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 22 maj (piątek), gdy o godz. 10:45 *b...@n...pl* napisał(a):

    > http://www.fkn.pl/1,356,1975184,1,wiadomosc.html
    > Normalnie telefon już wystarczy i ta czułość.

    Wstyd teraz lustrzanką zdjęcia robić, która ma 6 megapikseli. Dobrze, że
    nie jestem Emo bo bym się chyba pociął :).

    --
    Krasnal...

  • 4. Data: 2009-05-22 10:03:08
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Krasnal napisał(a):

    > Wstyd teraz lustrzanką zdjęcia robić, która ma 6 megapikseli. Dobrze, że
    > nie jestem Emo bo bym się chyba pociął :).

    Emo nie będzie robił zdjęć lustrzanką. Zresztą kto to są emo, zbyt mało
    mroczni by być gotami, zbyt mało odporni na tanie wino, żeby być punkami.

    wer

  • 5. Data: 2009-05-22 10:24:35
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 22 May 2009 12:03:08 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Emo nie będzie robił zdjęć lustrzanką. Zresztą kto to są emo, zbyt mało
    > mroczni by być gotami, zbyt mało odporni na tanie wino, żeby być punkami.

    I to jest pewnie powód ich wiecznego smutku ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-05-25 23:45:28
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 22 of May 2009 10:45, b...@n...pl wrote:

    > http://www.fkn.pl/1,356,1975184,1,wiadomosc.html
    >
    > Normalnie telefon już wystarczy i ta czułość.

    Wystarczy.
    Następne pokolenie będzie śmiać się z naszego,
    że próbowało przez telefony komórkowe rozmawiać.

    --
    nb