  • 11. Data: 2010-08-03 18:49:04
    Temat: Re: Panasonic LX3
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <0...@g...go
    oglegroups.com>,
    cichybartko nabazgrał:
    > A będąc serio zawsze mnie zastanawiało jak jest naprawdę z tym LX3,
    > ile prawdy w tej super bomba jakości a ile podań i legend
    > przekazywanych między wtajemniczonymi ;). Zresztą trochę zabawne jest
    > wydawanie 1400zł na kompakt z maciupką matrycą kiedy można mieć za
    > 1800zł kompakt z wymienną optyką, matrycą pozwalającą kontrolować
    > głębie ostrości, no i naprawdę użytecznym ISO 3200.

    Wszystko fajnie, dopóki nie zechce się tego ,,kompaktu" wsadzić do kieszeni...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 12. Data: 2010-08-04 05:44:56
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Panasonic LX3
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Bo jest... taki stylizowany na oldschool :) i bardzo trudno go dostać w PL.

    Ble, tak samo oldschoolowe ma Janko i sam sobie zrobił... w PL oczywiście ;)

    A na poważnie, jak chcesz to sprzedać za 1400 skoro ja już długi czas próbuję
    sprzedać swojego szampana za 900 i nikt się nie zgłasza?
    GF1 dzisiaj to nie jest szczyt marzeń (a propos mam), jest NEX ze wspamiałym
    sensorem za niewiele mniej a i E-PL1 jest niewiele droższy. Nie wspominając o
    Samsungu NX10, który ostro walczy ceną.
    Argument w postaci 24mm powoli odchodzi do lamusa, bo jest i E16mm do Nexa a
    niedługo i Panas i Olek wydadzą swoje 14 i 12mm.
    Tak czy siak życzę spełnienia marzeń.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 13. Data: 2010-08-04 07:14:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Aug 2010 20:47:27 +0200, kQr napisał(a):

    > Jesli macie na mysli GF1 to za 1800 mozna sobie kupic samo body... bez
    > szkla.

    Za 1400 nawet. A E-P1 powinien być tańszy (ale nie ma).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 14. Data: 2010-08-04 12:09:58
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-08-03 16:02, kQr pisze:

    > - skorzane oryginalne ETUI Lumix (dedykowane)
    > - 16GB SDHC
    > Cena 1400zl

    A jak ktoś woli nowy, z gwarancja to możne niedużo drożej kupić w
    sklepie, a nie od spamera:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/379786

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 15. Data: 2010-08-04 13:31:02
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i3blal$v5h$1@news.onet.pl>,
    Mikołaj Tutak nabazgrał:

    > A jak ktoś woli nowy, z gwarancja to możne niedużo drożej kupić w
    > sklepie, a nie od spamera:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/379786

    Zaś 400pln drożej przedsprzedaż LX5 już się zaczyna...

  • 16. Data: 2010-08-04 16:14:24
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 3 Sie, 20:22, "R" <r...@n...spam> wrote:
    > Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tylko obiektywem, który dostaniesz za tą cenę w komplecie nie bardzo możesz
    > kontrolować głębię ostrości. A jasny obiektyw to już dodatkowe koszty,
    > czasem dość znaczne.

    Pewnie lepiej zrezygnować w ogóle z takiej możliwości i zdać się na
    magię szkła Leica. Do takiego Nexa obecnie można podpiąć dosłownie
    wszystko, więc jak tu się nie pokusić o jakiegoś Heliosa, pierścienie
    pośrednie czy mieszek. Nie wspominając o takich fanaberiach jak rybie
    oko. Można tak by bez końca się licytować. Ten Panasonic jest fajny
    ale nie za taką kasę przy obecnych alternatywach jakie daje dziś
    rynek.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 17. Data: 2010-08-04 16:32:30
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 3 Sie, 20:49, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <0...@g...go
    oglegroups.com>,
    >  cichybartko nabazgrał:

    > Wszystko fajnie, dopóki nie zechce się tego ,,kompaktu" wsadzić do kieszeni...

    Tak, tylko jak już wydasz te 1400zł to chciałbyś zabezpieczyć taki
    aparat. Po uwzględnieniu futerału już trudno mówić o sensownym
    chowaniu po kieszeniach jeśli ktoś sporadycznie chodzi w bojówkach ;).
    Sam się dałem na to nabrać kupując swego czasu Canona A650IS który po
    włożeniu w futerał wcale taki kompaktowy nie jest wraz z pokrowcem.
    Kolejna sprawa to fakt że kompromisy mają pewną granicę, cóż z
    kompaktowej konstrukcji jak o sensownym wysokim ISO można pomarzyć. A
    brak wysokiego ISO potrafi boleć szczególnie jeśli wiesz że za
    niewiele więcej mogłeś to mieć. O reszcie bonusów jakie daje większy
    sensor nie wspominam.
    Dla porównania podam:
    Contax G2 - 139x80x45mm waga 650g.
    Konica Hexar RF - 139.5x80x35mm waga 560g.
    Nex 5 - 111x59x38mm waga 287g.
    To tyle w sprawie kompromisów w temacie jakości i wymiarów. Oczywiście
    proszę sobie odpuścić kwestie trwałości bo takiej cyfrowej małpki nie
    kupuje się na całą fotograficzną karierę jak było w przypadku tych
    dalmierzy. Kwestie ceny to już w ogóle przemilczę.

    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 18. Data: 2010-08-04 16:42:31
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <e...@u...go
    oglegroups.com>,
    cichybartko nabazgrał:

    > Tak, tylko jak już wydasz te 1400zł to chciałbyś zabezpieczyć taki
    > aparat. Po uwzględnieniu futerału już trudno mówić o sensownym
    > chowaniu po kieszeniach jeśli ktoś sporadycznie chodzi w bojówkach ;).

    To nie powinno mieć czasem sensownej obudowy? Lustrzance noszenie w kieszeni
    kurtki nie zaszkodziło,,,

> [...]
    > kompaktowej konstrukcji jak o sensownym wysokim ISO można pomarzyć. A
    > brak wysokiego ISO potrafi boleć szczególnie jeśli wiesz że za

    Ba, mogę to mieć już teraz, bez dodatkowych kosztów i tak samo do kieszeni
    spodni nie wlezie.

    > Dla porównania podam:
    > Contax G2 - 139x80x45mm waga 650g.
    > Konica Hexar RF - 139.5x80x35mm waga 560g.
    > Nex 5 - 111x59x38mm waga 287g.

    Tylko widzisz, chcąc aparat do kieszeni, zakładam że fajnie by było mieć
    cały zakres użytecznych kątów, więc trzeba też wspomnieć o całkiem sporych
    rozmiarach jakie musi mieć zoom do aps-c. Zawsze można cofnąć się wygodą
    w czasy owych dalmierzy i chodzić z naleśnikiem... Tylko jak się bawić
    w /oldskul/, to ja już wolałbym odkurzyć dalmierza.

  • 19. Data: 2010-08-04 17:15:41
    Od: bartcich <b...@g...com>

    On 4 Sie, 18:42, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <e...@u...go
    oglegroups.com>,
> [...]
    > w czasy owych dalmierzy i chodzić z naleśnikiem... Tylko jak się bawić
    > w /oldskul/, to ja już wolałbym odkurzyć dalmierza.

    To odkurzaj ;). Z tego co wiem wielu się po prostu nie chce bądź nie
    mają czasu wracać do tamtej technologi, a ma chęć, potrzebę robienia
    zdjęć czy dokumentowania :). Zresztą nie wiem czy na tych dalmierzach
    jesteś w stanie dać mi sensowy kolor z wyższym użytecznym ISO ;) Masz
    jakieś dobre skany negatywów kolorowych z ISO 3200? ;).
    Ja mam dość mały korpus czyli Pentax K100D i jest trochę nie
    wygodny ;). Dlatego cieszę się z takiej alternatywy na rynku.
    Nie zamierzam prowadzić krucjaty, tylko zabawne jest to że wszyscy
    czekali na małe konstrukcje z dużą matrycą a jak się pojawiły to
    ciągłe narzekanie i buczenie. Jest to tym bardziej zabawne że ten
    segment dopiero się rodzi a taki LX3 to było owoc ilu lat ewolucji
    kompaktu? Taka kultowa seria Canona G debiutowała w 2000 ;).
    Ciekaw jestem jakie komentarze pojawią się na forach po tych
    najbliższych targowych premierach Zeissa ;).

    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 20. Data: 2010-08-04 17:17:55
    Od: cichybartko <c...@g...com>