eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySPARK '07 - problem z EGRRe: SPARK '07 - problem z EGR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: SPARK '07 - problem z EGR
    Date: Mon, 05 Dec 2011 23:19:12 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <jbjg1h$97j$1@news.dialog.net.pl>
    References: <d...@c...googlegroups.com>
    <jbj8dp$d17$1@mx1.internetia.pl> <jbjdcg$sqq$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-131-79.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1323123569 9459 78.8.131.79 (5 Dec 2011 22:19:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Dec 2011 22:19:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <jbjdcg$sqq$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418622
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-05 22:34, Marek Dyjor pisze:
    > Bastion wrote:
    >> Użytkownik "Pablo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >> news:d2453ba0-d610-4b1b-81c7-f2701cce3b3c@ca1g2000vb
    b.googlegroups.com...
    >> Witam
    >>
    >>> W ww. pacjencie (silnik 0,8l) zapalil sie CHECK ENGINE. Po podpięciu
    >>> komputera mechanik stwierdza awarie EGR i sugeruje wymiane.
    >>> Zamiennikow ponoc brak, cena w ASO 500 zeta. Na necie znajduje takie
    >>> same, ale za 380. Ciagle drogo. Pytanie brzmi, czy faktycznie trzeba
    >>> wymieniac?
    >>
    >> W tym silniku EGR-a nie czyscilem, tylko w oplowsim DTI.
    >> Sprawa w oplu jest banalna, trzeba zdjac plastikowa oslone z zaworu
    >> (podwazyc srubokretem)
    >> i wypsikac wnetrze preparatem WD-40. Wystarcza na jakies 1000-2000
    >> tys km. Potem trzeba powtorzyc zabieg bo znowu zaczyna sie zacinac.
    >> Jezeli masz dobry dostep do zaworu i mozesz latwo dostac sie do
    >> srodka to warto sprobowac. Ja stosuje WD-40 ale sa podobno jakies
    >> specjalne smary do stosowania w wysokich temperaturach, gdybys
    >> zastosowal to pewnie mialbys dluzej spokuj.
    >
    > WD-40 nie jest smarem, jest zmywaczem :)

    Do tego dość dziadowskim.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: