  • Data: 2011-12-06 00:03:11
    Temat: Re: SPARK '07 - problem z EGR
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-05 23:49, Bastion pisze:
    > U?ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"<e...@3...lp> napisa? w
    > wiadomo?ci news:jbjg1h$97j$1@news.dialog.net.pl...

    > Jezeli popierasz stanowisko przedpiscy, ktory twierdzi, ze napisalem
    > ze WD- 40 to smar przeczytaj watek ponownie.

    A gdzie napisałem, że uważam WD-40 za smar?
    Sęk w tym, że chodzi o _wyczyszczenie_ EGRa. Marek słusznie zauważył, że
    ten środek, o którym mowa, to zmywacz. Ja go popieram, dodając od
    siebie, że nawet jako zmywacz jest dziadowski.
    On do EGRa się po prostu nie nadaje. Za dużo zostawia tłusto-lepkiego syfu.
    Lepiej użyć do tego celu jakiegoś środka do czyszczenia przepustnic (STP
    czy Wynn's takie robią).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl