  • Data: 2016-01-19 16:37:41
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo - próba wskrzeszenia SONDY jest - na poziomie bezpośrednim - tak samo
    > sensowne, jak próba powtórzenia Kabaretu Starszych Panów.

    Lata 80. to inna rzeczywistość.

    Przede wszystkim wyczekiwane w kiosku czasopisma oraz program Sonda były
    JEDYNYMI dostarczycielami informacji o "zachwycie nad technologią". I
    zachwyt ten miał na celu jedynie wywołanie u widza *niespełnialnych* w
    namacalnej przyszłości marzeń. Przeciętny człowiek, którego technika
    interesowała, po prostu sondę musiał oglądać. I wypełniał swoją głowę
    nadzieją, że jeśli kiedyś stanie się to jego udziałem, to będzie raj na
    ziemi :)

    Dzisiaj o technologii dowiadujemy się z promocji w hipermarkecie.

    Albo z reklam - których wtedy też nie było.

    I mówiąc całkowicie szczerze - nie bardzo jest o czym marzyć, tak jak
    wtedy o kalkulatorku z wykresami. Chyba, że o odrobinie spokoju i ciszy.
    Bo dalsze rozwinięcie tego, co się dzieje to chipy pod skórą oraz matrix.

    L.