  • Data: 2016-01-19 23:10:08
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Ale tak dla jaj?

    Zalezy co przez to rozumiec. Dla mnie wazne jest, by jak najwiecej
    mlodych ludzi bylo zainteresowanych przedmiotami scislymi, technika, lub
    przynajmniej ich znaczenie docenialo. Irytuje mnie, jak ktos uwaza sie
    za czlowieka wyksztalconego, bo skonczyl studia humanistyczne, a nie ma
    pojecia o prawie Ohma, albo napiecia od naterzenia nie odroznia. I taki
    dziennikarz (bo w tym zawodzie chyba najliczniej sa reprezentowani
    tumanisci) potrafi godzinami gledzic o polityce, sporcie, tworczosci
    jakiegos pozal sie Boze artysty, ale nie zada sobie trudu, by pojsc do
    pierwszego lepszego instytutu, PANu, firmy, czy poczytac nad czym ludzie
    pracuja.
    Nie zbudujemy dostatniego kraju, jesli "Noble" bedziemy dostawac za
    poezje (z calym szacunkiem i sympatia dla tejże).
    "Nasza Sonda" byla takim pomyslem, by przekonania wprowadzic w zycie. A
    przy okazji ciekawa i fajna zabawa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa